// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

متفاوت بودن خوشحالی شخصیت در Street Fighter 6 با کسب پیروزی بی‌نقص

باتوجه به در دسترس بودن تجربه Street Fighter 6 در رویداد Japan Expo 2022 مشخص شده است که ظاهرا شخصیت‌های بازی با کسب Perfect Victory انیمیشن پیروزی متفاوتی را نمایش می‌دهند.

Perfect Victory در بازی‌های مبارزه‌ای زمانی کسب می‌شود که شما حریف خود را درحالی شکست دهید که اصلا از نوار سلامت‌تان کاسته نشده باشد. در نسخه‌های گذشته Street Fighter با کسب این نوع پیروزی شاهد انیمیشن‌های یکسانی با برنده شدن در حالت معمولی بودیم. این در حالی است که ظاهرا پیروزی بی‌نقص در بازی Street Fighter 6 دارای انیمیشن متفاوت خواهد بود.

در جریان رویداد Japan Expo 2022 و باتوجه‌به در دسترس بودن دمو بازی Street Fighter 6، متیو ادواردز به‌عنوان مدیر برند کپکام اروپا یک ویدیو را در توییتر خود پخش کرد که نشان می‌دهد یکی از گیمرها با کسب Perfect Victory توسط کاراکتر لوک، انیمیشن برنده شدن متفاوتی را به‌نمایش می‌گذارد. به‌عبارتی هر کاراکتر بازی دارای یک انیمیشن مخصوص‌به خود به‌ هنگام کسب این نوع از پیروزی است.

البته که هنوز جزئیات دقیقی از متفاوت‌ بودن انیمیشن‌های پیروزی کاراکترها منتشر نشده است و شاید برای دیدن انیمیشن متفاوت نسبت‌به انیمیشن عادی کاراکترها، حتما نیازی نباشد که حریف خود را پرفکت کنید. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده چه اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین مشخص شده که استریت فایتر ۶ در جریان رویداد Evo 2022 سونی هم قابل بازی است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده