نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۳

برنامه ویژه بازی Rocket League به مناسبت ۶۰ سالگی مجموعه جیمز باند

تیم سازنده Rocket League به مناسبت ۶۰سالگی سری فیلم جیمز باند، یک ماشین جدید را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد و شماری از اتومبیل‌های قدیمی جالب را مجددا به فروشگاه درون بازی اضافه می‌کند.

استودیو Psyonix با همکاری شرکت‌های MGM و استون مارتین، ۶۰ سالگی جیمز باند را در بازی Rocket League جشن می‌گیرد. به‌عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه‌دهندگان این بازی، یک ماشین جدید به همراه محتوای قبلی مرتبط با آثار جیمز باند به Rocket League اضافه می‌شوند.

برنامه‌ی ویژه‌ی Rocket League برای طرفداران مأمور 007، اضافه شدن یک ماشین Aston Martin DBS به این بازی است که شامل صدای مخصوص، تایرها و نماد Reel Life استون مارتین جیمز باند به همراه بنر بازیکن Aston Martin DBS می‌شود. علاوه‌بر این، موسیقی مخصوص فیلم‌های جیمز باند نیز به‌عنوان یکی از ترک‌های Player Anthem در این بازی پخش خواهد شد. قیمت این ماشین در فروشگاه مخصوص بازی، ۱۱۰۰ واحد اعتبار درون بازی Rocket League است و موسیقی Player Anthem آن با ۳۰۰ واحد از این اعتبار در Item Shop به فروش می‌رسد.

ماشین های ویژه آستون مارتین جیمز باند در بازی Rocket League

قبلا هم ماشین‌های Aston Martin DB5 و Aston Martin Valhalla مخصوص 007 برای این بازی منتشر شده بود که قرار است مجددا با قیمت ۱۱۰۰ واحد از اعتبار درون بازی در دسترس قرار بگیرند.

محتوای جیمز باند بازی Rocket League از تاریخ ۱۳ ژوئیه (۲۲ تیر) تا ۱۹ام این ماه (۲۸ تیر) در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده