نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲

اشاره بازیگر بوبا فت به تولید یک بازی Star Wars تازه

تمورا موریسون، بازیگر بوبا فت اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی گیمینگ‌بایبل به توسعه‌ی بازی جدیدی از مجموعه‌ی پرطرفدار Star Wars اشاره کرد.

تمورا موریسون، بازیگری که در بین طرفدارهای جنگ ستارگان به‌عنوان بوبا و جانگو فت شناخته می‌شود، به‌تازگی اعلام کرد که یک بازی Star Wars تازه در راه است. این احتمال وجود دارد که این هنرپیشه‌ی نیوزلندی در این پروژه مشارکت داشته باشد. موریسون در گفت‌وگویی با رسانه گیمینگ‌بایبل به مناسبت جشن جنگ ستارگان به این بازی اشاره کرد.

تمورا موریسون در پایان گفت‌وگوی کوتاه خود به بازی جدیدی از مجموعه‌ی Star Wars اشاره کرد و گفت: «می‌توانم به اطلاع شما برسانم که چیزی در راه است». این هنرپیشه جزئیات زیادی را در اختیار طرفدارها قرار نداد، اما می‌دانیم که چند بازی جنگ ستارگان مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند و احتمالا تمورا موریسون در یکی از آن‌ها حضور دارد.

بازی جنگ ستارگان در دست تولید شرکت یوبیسافت مسیو یکی از آثاری است که احتمال حضور تمورا موریسون در آن وجود دارد؛ توسعه‌دهنده‌ای که قبلا بازی Tom Clancy’s The Division 2 را تقدیم بازیکن‌ها کرده بود. البته این بازی می‌تواند پروژه‌ی کاملا جدیدی باشد که هنوز رسما معرفی نشده است. بااین‌وجود بازگشت اثری نظیر Star Wars Bounty Hunter نیز می‌تواند جالب باشد؛ خصوصا اگر تمورا موریسون صداپیشه‌ی اصلی آن باشد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده