نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۷

مشخص شدن مدت زمان بازی Pentiment

به‌تازگی استودیوی آبسیدین در مورد شباهت بازی Pentiment با Disco Elysium و میزان زمان لازم برای اتمام بخش داستانی آن توضیحاتی را ارائه داد.

Pentiment جدیدترین بازی استودیوی آبسیدین به شمار می‌آید که در رویداد ایکس باکس و بتسدا رونمایی شد و بازیکنان تاکنون استقبال مثبتی از آن داشته‌اند. داستان این بازی ماجراجویی در قرن شانزدهم اتفاق می‌افتد و درباره‌ی یک هنرمند و سفرنامه‌نویس به نام Andreas Maler خواهد بود که در دفترخانه‌ی Kiersau Abbey مشغول به کار است. درنهایت این فرد با قتل‌های زنجیره‌ای مواجه خواهد شد که باید در مورد آن‌ها به پرسش و تحقیق بپردازد.

همان‌طور که در Xbox Wire نیز اعلام شد، در بازی Pentiment تمام انتخاب‌هایی که شخصیت اصلی انجام می‌دهد، توسط بازیکنان صورت می‌گیرند. بازیکنان می‌توانند نحوه‌ی زندگی، سابقه‌ی تحصیلی و اقدامات روزانه‌ی شخصیت اصلی به مانند استراق سمع یا کالبدشکافی اجساد را به اختیار انجام دهند. باتوجه‌به اینکه بازی Pentiment در بازه‌ی زمانی طولانی رخ می‌دهد، هر تصمیم بازیکنان عواقبی دارد که جامعه را در طول نسل‌ها تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مراسم آتش در بازی Pentiment

در ادامه برخی شایعات منتشر شدند که به شباهت زیاد بازی Pentiment به اثر بازی Disco Elysium اشاره کردند. درنهایت انتشار این شایعات سبب شد که جاش سویر، کارگردان بازی Pentiment در حساب توییتر خود به آن‌ها واکنش نشان دهد. او در این‌باره گفت:

«موردی که زیاد مطرح شده، این است که Pentiment مانند Disco Elysium یا الهام گرفته از آن است. این فقط از این نظر درست است که Disco Elysium یک بازی عالی و در معنای گسترش یافته، الهام‌بخش به حساب می‌آید. Pentiment بیشتر شبیه به Night in the Woods و Oxenfree یا Mutazione به‌همراه کمی عناصر نقش‌آفرینی و روایت داستان چندشاخه است. من برای دستاوردهای بازی Disco Elysium احترام زیادی قائلم، اما نمی‌خواهم افراد تصور کنند همه‌ چیز بازی Pentiment مشابه آن است».

درنهایت جاش سویر در پاسخ سوالی که پیرامون مدت زمان بازی Pentiment پرسیده شد، اعلام کرد که احتمالا بازیکنان به ۱۵ تا ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. Pentiment قرار است در ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در روز نخست عرضه روی سرویس گیم پس کنسول‌ و پی سی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gaminbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده