نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲

محدود شدن پیشرفت داستانی به بازیکن میزبان در تجربه کوآپ کمپین Redfall

در زمان تجربه‌ی کوآپ Redfall، پیشرفت داستانی تنها مختص بازیکنی خواهد بود که سایر بازیکن‌ها را وارد بازی خود کرده است.

قبل از شوکیس ایکس باکس و بتسدا که در هفته‌ی گذشته برگزار شد، بازیکنان اطلاعات زیادی از بازی جدید استودیوی آرکین یعنی Redfall نداشتند. تنها جزئیاتی که از این بازی در دسترس قرار داشت، به «شوتر جهان-باز» بودن آن در دنیای خون‌آشام‌ها محدود می‌شد. درنهایت استودیوی آرکین نمایشی از گیم‌پلی بازی Redfall را پخش کرد و حالا به مرور اطلاعات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

در مصاحبه‌ای با IGN، هاروی اسمیت، مدیر بخش خلاقیت استودیوی آرکین در مورد پیشرفت بازیکنانی که به‌صورت کوآپ به تجربه‌ی کمپین Redfall می‌پردازند، توضیحاتی را ارائه داد. اسمیت تایید کرد که در این بازی کوآپ، فقط بازیکن میزبان در بخش داستانی پیشرفت خواهد کرد. به عبارت دیگر، بازیکنانی که به دعوت میزبان در تجربه‌ی کوآپ وی شرکت کرده‌اند، باید برای پیشرفت در کمپین به بازی خود برگردند و همان مراحل را دوباره تکرار کنند.

شخصیت‌های redfall در حال مبارزه با ومپایر

بااین‌حال اسمیت در خبری خوب اعلام کرد که لوت و میزان پیشرفت مهارت‌های هر شخصیت برای بازیکنان مهمان باقی خواهد ماند؛ بنابراین این افراد می‌توانند تجهیزات و اسلحه‌ی جدید را به کمپین خود انتقال دهند. البته اسمیت به این نکته اشاره نکرد که تیم سازنده چگونه قصد دارد از به هم خوردن احتمالی تعادل در گیم‌پلی بازی جلوگیری کند.

اسمیت در توضیح محدود کردن پیشرفت بخش داستانی به بازیکن میزبان گفت Redfall یک بازی جهان باز است که در آن بازیکنان می‌توانند آزادانه به هر نقطه‌ای بروند. از همین رو اگر آرکین اجازه‌ی پیشرفت داستانی برای تمام بازیکنان را می‌داد، احتمال تقسیم بخش کمپین بازی به قسمت‌های خاص و از بین رفتن آزادی عمل بازیکنان وجود داشت.

اسلحه و دوربین اول شخص بازی redfall

اسمیت همچنین اضافه کرد که این تصمیم به منسجم‌تر شدن داستان بازی کمک می‌کند. زیرا تمام بازیکنان باید بدون درنظرگرفتن چگونگی تجربه‌ی بازی، تمام مأموریت‌های مشابه را تجربه کنند. درنهایت باید گفت که تیم سازنده بازی Redfall را همچنان یک تجربه‌ی سنتی و تک‌نفره‌ی ساخته‌شده توسط آرکین می‌بیند.

Redfall قرار است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار در دسترس مشترک‌های گیم پس قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده