// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶

عقب افتادن تاریخ عرضه بازی Stalker 2 تا سال ۲۰۲۳

باتوجه‌به فهرست بازی‌های ۱۲ ماه آینده‌ی ایکس باکس، بازی Stalker 2 باز هم با تأخیر مواجه شده و عرضه‌ی آن به سال آینده موکول شده است.

با استناد به فهرست مایکروسافت، عرضه‌ی بازی Stalker 2 به سال ۲۰۲۳ موکول شده است. مایکروسافت در خلال نمایش شب گذشته، فهرست ۵۰ بازی را که در ۱۲ ماه آینده به ایکس باکس و کامپیوتر خواهند آمد منتشر کرد. دراین‌میان ۲۵ بازی به ۲۰۲۲ و ۲۵ بازی به ۲۰۲۳ اختصاص داشتند. بازی Stalker 2 نیز در نیمه‌ی بازی‌های ۲۰۲۳ فهرست شده بود.

بنابراین به‌صورت غیرمستقیم تأخیر مجدد بازی Stalker 2 تأیید شده است. این بازی قرار بود در تاریخ ۸ دسامبر مصادف با ۱۷ آذر ماه برای ایکس‌ باکس و کامپیوتر عرضه شود. البته باتوجه‌به مشکلات پیش آمده احتمال این می‌رفت که بازی با تأخیر مواجه شود. چرا که توسعه‌ی بازی برای چند ماه به علت حمله نظامی روسیه به اوکراین متوقف شده بود. اما چندی پیش استودیوی GSC Game World اعلام کرد که توسعه‌ی بازی دوباره آغاز شده است.

بازی Stalker 2 مدت زیادی است که در دست توسعه قرار داشته و در این بین چندین بار شاهد لغو و شروع مجدد توسعه‌ی آن بوده‌ایم. بااین‌حال پس از ورود مایکروسافت و حمایت آن‌ها شاهد معرفی این بازی در سال ۲۰۲۰ بودیم، اما اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی باعث تأخیر دوباره در عرضه بازی Stalker 2 شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده