نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸

احتمال عرضه بازی Forza Motorsport 8 در بهار ۲۰۲۳

با اینکه احتمال نمایش بازی Forza Motorsport 8 در کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا وجود دارد، اما ظاهرا نباید انتظار انتشار آن در آینده نزدیک را داشت.

رویداد Xbox and Bethesda Games Showcase در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار می‌شود و انتظارات طرفدارها از آن بسیار بالا است. ظاهرا بازی علمی-تخیلی نقش‌آفرینی Starfield در این رویداد حضور خواهد داشت، اما نباید تا پیش از سال ۲۰۲۳ منتظر تجربه‌ی آن بود. در این بین برخی از طرفدارها منتظر یک بازی ریسینگ به‌خصوص هستند.

بسیاری بر این باورند که نسخه‌ی بعدی بازی Forza Motorsport استودیو Turn 10 در پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود و به‌زودی شاهد نمایش آن خواهیم بود. متأسفانه ممکن است که این اتفاق رخ ندهد. تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‎‌ی صنعت بازی با انتشار یک توئیت تازه گفت که از معرفی اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی Forza Horizon 5 «کاملا اطمینان» دارد. اخیرا تصویری در صفحه‌ی استیم فورزا هورایزن ۵ فاش شد که نشان می‌داد اولین بسته‌ی الحاقی بازی با محوریت Hot Wheels عرضه خواهد شد. ولی تام هندرسون می‌گوید با اینکه Forza Motorsport 8 در کنفرانس ایکس باکس به نمایش در می‌آید، اما «طبق آخرین شنیده‌هایش این بازی برای انتشار در بهار سال ۲۰۲۳ درنظر گرفته شده است».

شاید مقصود پر کردن جای خالی یک بازی در پاییز با بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Forza Horizon 5 باشد تا استودیو ترن ۱۰ بتواند روی بهبود بیشتر بازی Forza Motorsport 8 کار کند. مایکروسافت احتمالا پروژه‌های دیگری نظیر کالکشن احتمالی Gears of War و بازی Project Indus را نیز در اختیار دارد. شاید بازی Project Belfry استودیو Stoic نیز برای عرضه در سال جاری آماده شود. به‌هرشکل باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در آینده‌ی نزدیک ماند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده