نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰

احتمال رونمایی از یک یا دو بازی جدید در رویداد آینده کپکام

اخیرا کپکام اعلام کرد که ممکن است در رویداد آینده‌ی این شرکت از یک یا دو بازی جدید رونمایی شود.

در روز دوشنبه، ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) قرار است برای نخستین بار شاهد برگزاری یک رویداد توسط شرکت کپکام باشیم. درواقع دیروز این شرکت اعلام کرد کپکام شوکیس قرار است یک رویداد ۳۵ دقیقه‌ای باشد که در آن روی نمایش بازی‌هایی که تاکنون معرفی شده‌اند، تمرکز ویژه‌ای خواهد بود. حال به نظر می‌رسد که علاوه‌بر نمایش بازی‌هایی که پیش از این معرفی شده‌اند، احتمالا کپکام موارد جالب دیگری نیز برای طرفداران در نظر دارد.

در همین راستا اخیرا گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد در مدت کوتاهی پس از اعلام تاریخ برگزاری کپکام شوکیس، این شرکت ژاپنی در کانال دیسکورد Capcom Creators مجدداً تاکید کرد که این نمایش نگاه گسترده‌ای به بازی‌های آینده خواهد داشت. بااین‌حال نکته‌ی جالب این بیانیه، اشاره‌ی این شرکت به احتمال یک یا دو رونمایی جدید در این رویداد است.

لیان اس کندی مشغول فکر در بازی Resident Evil 4 Remake

شرکت کپکام فرانچایزهای بسیار محبوبی دارد که طرفداران منتظر معرفی نسخه‌های جدید آن‌ها هستند؛ برای مثال معرفی Dragon's Dogma 2 می‌تواند بسیار محتمل باشد. همچنین طرفداران مجموعه‌های Mega Man و Ace Attorney می‌توانند به معرفی یک نسخه‌ی جدید امید داشته باشند.

البته فهرست بازی‌های معرفی شده توسط کپکام بسیار زیاد است و همین موارد می‌توانند طرفداران این توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی را به اندازه‌ی کافی هیجان‌زده کنند. ریمیک Resident Evil 4، بسته الحاقی بازی Resident Evil Village و نسخه‌ی PS VR 2 آن، Resident Evil Re:Verse، بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak، بازی Street Fighter 6 و دو بازی Exoprimal و Pragmata از جمله مواردی هستند که می‌توان در کپکام شوکیس آینده انتظار دریافت اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن‌ها را داشت.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده