نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۸

مشخص شدن مدت زمان کنفرانس اصلی سامر گیم فست ۲۰۲۲

جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی رویداد Summer Game Fest اعلام کرد که نمایش امسال با تمرکز روی بازی‌هایی که قبلا معرفی شدند، حدود ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه طول خواهد کشید.

برنامه Summer Game Fest امسال، با نمایش کنفرانس هفته‌ی گذشته‌ی State of Play سونی عملا کار خود را آغاز کرد. کنفرانس اصلی این رویداد تحت عنوان Summer Game Fest Showcase از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) پخش می‌شود. امسال سامر گیم فست دیگر عملا جایگزین E3 شده است. حالا جف کیلی، تهیه کننده و مؤسس این رویداد ازطریق توییتر توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های SGF 2022 به علاقه‌مندان ارائه کرده است.

جف کیلی در ابتدا با اشاره به اینکه Summer Game Fest Showcase حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول خواهد کشید، یک درک کلی از طول مدت زمان برگزاری این رویداد را به ما می‌دهد. درواقع باتوجه‌به زنده بودن این مراسم و حضور میهمان‌های مختلف نمی‌توان مدت مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

کیلی ادعا می‌کند که مجموعه‌ی گسترده‌ی ویدیوگیم‌های حاضر در این برنامه، از آثار بزرگ امسال تا بازی‌های مستقل را شامل می‌شود. بیشتر این بازی‌ها قبلا به‌صورت رسمی معرفی شدند و برخی از آن‌ها هم برای اولین‌بار به نمایش در می‌آیند.

جف کیلی مجری Summer Game Fest Showcase

بازی‌هایی که تاکنون برای نمایش در مراسم Summer Game Fest Showcase تأیید شدند، شامل مدرن وارفر ۲، گاتهام نایتز، کالیستو پروتکل و Cuphead: The Delicious Last Course هستند. علاوه‌بر این، اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که حضور بازی‌های Marvel’s Midnight Suns و Saints Row نیز در این رویداد بسیار محتمل است. ضمن اینکه طرفدارها مثل همیشه امیدوارند که بازی Hollow Knight: Silksong هم در این کنفرانس حضور داشته باشد.

اما شاید شایعات مربوط‌به ریمیک Silent Hill 2 از استودیو Bloober Team نیز با نمایش این بازی در Summer Game Fest به نتیحه برسد. به‌خصوص با درنظرگرفتن اینکه نام این استودیو در میان استودیوهای حاضر در برنامه به چشم می‌خورد. البته جف کیلی گفت که بهتر است طرفداران با شنیدن شایعات مختلف، انتظارات خود را بیش از حد بالا نبرند. باید دید که نهایتا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بازی Elden Ring، بازی Tiny Tina's Wonderlands، بازی Death Stranding Director's Cut، بازی Vampire: The Masquerade - Bloodhunt، بازی Tales of Arise، بازی Far Cry 6، بازی Overwatch 2 و بازی Back 4 Blood از جمله آثاری هستند در کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۱ حضور داشتند. شما انتظار دارید که کدام شرکت‌ها در سامر گیم فست ۲۰۲۲ به نمایش حداقل یکی از بازی‌های در حال ساخت خود بپردازند؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده