نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴

تأیید حضور Gotham Knights در رویداد Summer Game Fest

جف کیلی تأیید کرد که بازی Gotham Knights شرکت برادران وارنر در رویداد Summer Game Fest به نمایش در می‌آید.

جف کیلی، خالق و مجری رویداد Summer Game Fest تأیید کرد که بازی Gotham Knights شرکت WB Games Montreal در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) «نمایش کاملا جدیدی» خواهد داشت. هنوز معلوم نیست که یک گیم‌پلی تازه از بازی تقدیم بازیکن‌ها خواهد شد یا با مورد دیگری نظیر اطلاعیه‌ی بتای عمومی آن روبه‌رو می‌شویم.

ماه گذشته تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی اکشن-ماجراجویی پخش شد که کاراکترها‌ی نایت‌وینگ و رد هود را به نمایش درآورد.  توسعه‌دهندگان به برخی از روش‌های جابه‌جایی در بازی نیز اشاره کردند و جزئیات بیشتری از ساخت‌وساز، ارتقا کاراکترها و مبارزات ارائه شد. درضمن شرکت برادران وارنر از لغو توسعه‌ی نسخه‌ی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 گاتهام نایتز خبر داد و گفت که این بازی دارای خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد بود.

بازی Gotham Knights برای انتشار در تاریخ ۲۵ اکتبر (۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. برادران وارنر یکی از ۳۰ شرکتی است که در رویداد Summer Game Fest حضور خواهد یافت؛ بنابراین طرفدارها روی کاغذ می‌توانند به امکان پخش شدن تریلر آثار این ناشر مانند بازی Wonder Woman و بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در این رویداد هم فکر کنند.

 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده