نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۰

اعلام رده بندی سنی بازی Forspoken

بازی Forspoken به‌تازگی رده‌بندی سنی بزرگسال را از سازمان PEGI دریافت کرده است.

بازی اکشن و نقش‌آفرینی Forspoken توسط استودیوی لومینوس پروداکشنز در حال توسعه است. بااین‌حال اگر برنامه‌های تیم توسعه به خوبی پیش رفته بود، این بازی اکنون در دست هواداران خود قرار داشت. Forspoken در ابتدا برای انتشار در ماه می امسال برنامه‌ریزی شده بود اما با اعلام اسکوئر انیکس تاریخ عرضه‌ی آن تا ماه اکتبر سال جاری تأخیر خورد. حال اخبار جدید نشان می‌دهند که بازی Forspoken توسط سازمان PEGI، هیئت رده‌بندی اروپایی، رده‌ی سنی خود را دریافت کرده است.

اگرچه نمی‌توان این موضوع را به انتشار قطعی بازی در تاریخ اعلام شده مرتبط دانست اما باتوجه‌به فاصله‌ی زمان رده‌بندی سنی اکثر بازی‌ها تا تاریخ انتشار آن‌ها، طرفداران Forspoken می‌توانند کمی از عدم تأخیر دوباره‌ی این بازی اطمینان پیدا کنند. طبق بررسی‌های PEGI، بازی Forspoken رده‌‌ی سنی بزرگسال یا بالای ۱۸ سال را دریافت کرده است. در توضیحات این هیئت علاوه‌بر اشاره به وجود خشونت در مبارزات بازی، به پرداخت هزینه برای برخی محتویات نیز اشاره شده است.

البته به‌نظر می‌رسد که منظور PEGI پرداخت‌های درون برنامه‌ای نبوده و احتمالا به محتوای اضافی پولی که مربوط‌به نسخه‌های ویژه و گران‌تر بازی می‌شوند اشاره کرده است. اخیرا در برخی گزارش‌‌ها ادعا شده بود که احتمالا اسکوئر انیکس بار دیگر زمان انتشار بازی Forspoken را به تعویق اندازد و آن را به سال آینده موکول کند تا به‌جای آن بازی Final Fantasy 16 را در اواخر امسال منتشر کند.

بااین‌حال هم‌اکنون بازی Forspoken برای انتشار در تاریخ ۱۹ مهر (۱۱ اکتبر) روی پی سی و پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده