نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۱

اعلام تاریخ انتشار بازی The Lord of the Rings: Gollum

زمان عرضه بازی The Lord of the Rings: Gollum توسط Nacon و دیدلیک انترتینمنت تأیید شده است.

براساس اعلام رسمی استودیوی دیدلیک انترتینمنت (Daedalic Entertainment) و شرکت Nacon، بازی ماجراجویی، داستان محور و مخفی کاری The Lord of the Rings: Gollum در تاریخ یکم سپتامبر (۱۰ شهریور) برای پی سی، PS4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز برای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

بازی The Lord of the Rings: Gollum براساس کتاب‌های سه‌گانه ارباب حلقه‌ها ساخته شده که مسلماً نیاز به معرفی ندارند. داستان این بازی از فصل اول The Fellowship of the Ring و با محوریت گالوم، شخصیت محبوب داستان‌های تالکین روایت می‌شود که کمتر کسی تصور می‌کرد روزی به‌عنوان شخصیت اصلی یک بازی ویدیویی مطرح شود.

گالوم بعد از از دست دادن حلقه‌ی خود به بیلبو بگینز، تصمیم می‌گیرد تا کوهستان مه آلود را ترک کرده و در جستجوی حلقه‌ی ارزشمند خود به سفری خطرناک برود که او را از سیاه چال‌های بارادور تا قلمرو الف‌ها در Mirkwood خواهد برد. گالوم برای زنده ماندن در سفر خود از میان سرزمین میانه، از توانایی مخفی کاری و قابلیت بالا رفتن از اشیا و ارتفاعات مختلف استفاده کرده و سعی می‌کند تا حد امکان از خطرات دوری کند.

پوستر بازی The Lord of the Rings: Gollum

در طول جریان بازی، گالوم مدام با تصمیمات مختلفی مواجه می‌شود که شامل جنبه‌های مختلفی از شخصیتی گالوم و اسمیگل است. بازیکنان در این بازی با شخصیت‌های شناخته شده‌ای از کتاب‌های ارباب حلقه‌ها مواجه می‌شوند؛ هرچند توسعه‌دهندگان دیدلیک می‌گویند که داستان این بازی مستقیماً از کتاب تالکین برداشته نشده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده