نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

انتشار تصاویر و جزئیاتی از به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی Valheim

اخیرا استودیوی Iron Gate تصاویر و اطلاعات جدیدی از به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی Valheim به نام Mistlands را منتشر کرد.

بازی Valheim اثر استودیوی Iron Gate در سال گذشته به‌صورت Early Access روی استیم عرضه شد و توانست با فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه‌، به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. استودیوی سازنده نیز در این مدت با انتشار محتویات گوناگون از بازی Valheim به خوبی پشتیبانی کرده است. در حال حاضر تیم Iron Gate در حال توسعه‌ی به‌روزرسانی بزرگ بعدی به‌نام Mistlands که قرار است یک بیوم منحصر‌به‌فرد به‌همراه سلاح‌ها و دشمنان جدیدی را به بازی Valheim اضافه کند. در همین راستا اخیرا تیم توسعه در صفحه‌ی استیم بازی تصاویر و اطلاعات جدیدی از به‌روزرسانی آینده بازی به اشتراک گذاشته‌ است.

قلعه سنگی ویران شده در به‌روزرسان Mistlands بازی Valheim

طبق اطلاعات منتشر شده، در سرزمین Mistlands قلعه‌ها و خانه‌هایی به چشم می‌خورند که متعلق به تمدن‌های بزرگ گذشته هستند. بااین‌حال طراحی کلی این سازه‌های جدید هنوز کامل نشده است و به جزئیات بصری بیشتری به مانند فرسودگی و بافت تخریب شده نیاز دارند. همچنین به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر خرگوش‌ها، جانداران دیگری در دنیای Mistlands حضور دارند که سازندگان برای کنجکاوی بیشتر طرفداران، آن را به‌عنوان یک غافلگیری در نظر گرفته‌اند.

قلعه سنگی ویران شده در به‌روزرسان Mistlands بازی Valheim

برای دریافت اطلاعات بیشتر از به‌روزرسانی بزرگ بازی Valheim باید منتظر بمانیم. در همین حال، تیم پشتیبانی در حال بررسی مشکلی است که در بخش همگام‌سازی ابری باعث رونویسی و جایگزینی فایل‌های ذخیره با فایل‌های قدیمی می‌شد. به‌گفته‌ی استودیوی Iron Gate، قبل از راه‌یابی محتوای جدید به بازی اصلی، یک پچ در نسخه‌ی تست عمومی در دسترس خواهد بود تا بازیکنان در صورت تمایل بتوانند آن را زودتر امتحان کنند.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده