نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۰

عبور فروش Tales of Arise از دو میلیون نسخه

طبق اعلام شرکت بندای نامکو، بازی Tales of Arise همچنان به فروش موفق خود ادامه می‌دهد و رقم فروش آن از دو میلیون نسخه فراتر رفته است.

به‌نظر می‌رسد بازی Tales of Arise توانسته است از نظر فروش عملکرد بسیار موفقی داشته باشد؛ چرا که شرکت بندای نامکو اخیرا اعلام کرد که از زمان عرضه‌ی این بازی در ماه سپتامبر گذشته تاکنون بیش از دو میلیون نسخه به فروش رسیده است. طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Tales of Arise تنها در هفته‌ی نخست انتشار خود به فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای دست یافت که رکورد سریع‌ترین فروش نسخه‌های سری Tales به شمار می‌آید.

سپس فروش این بازی تا ماه اکتبر ۵۰۰ هزار واحد دیگر رشد داشت و حال از مرز ۲ میلیون نسخه فراتر رفته است. به‌نظر می‌رسد با وجود موفقیت تجاری و دریافت بازخوردهای بسیار خوب از جانب منتقدین و بازیکنان، شرکت بندای نامکو برنامه‌ای برای شروع ساخت دنباله‌ی این بازی ندارد. در اوایل این ماه، یوسوکه تومیوازا، تهیه‌کننده‌ی سری Tales، توضیح داد که تیم سازنده‌ی Tales Of Arise مراحل و داستان بازی را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که پس از اتمام کمپین خاطره‌ی خوشی برای طرفداران سری باقی بماند.

نبرد با دشمنان سرسخت Tales of Arise

تومیوازا در ادامه توضیح داد که استودیوی سازنده‌ی Tales of Arise قصد دارد افزایش چالش بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی برای جذب طرفداران جدید را ادامه دهد. همچنین این تیم قصد دارد ایده‌ی ساخت یک IP جدید و قدرتمند را براساس موفقیت سری Tales بررسی کند. بازی Tales of Arise هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده