نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷

انتشار آپدیت سری 7 بازی Forza Horizon 5 با ۵ فراری جدید

آپدیت Series 7 بازی Forza Horizon 5 چند ماشین جدید از جمله ۵ خودرو فراری را به بازی اضافه می‌کند که برخی از آن‌ها برای اولین‌بار به این مجموعه‌ی ریسینگ می‌آیند.

بازی Forza Horizon 5 در زمان عرضه یک بازی ریسینگ فوق‌العاده بود. بااین‌حال توسعه‌دهندگان پلی‌گراند گیمز به‌طور مداوم با انتشار محتوای جدید، به بهبود تجربه‌ی جذاب این بازی می‌پردازند. بازیکنان FH5 حداقل هر یک ماه یک بار با ماشین‌های جدید، رویدادهای ویژه و چالش‌های بیشتر مواجه می‌شوند و ماه می ۲۰۲۲ نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

جدیدترین به‌روزرسانی Forza Horizon 5، تحت عنوان آپدیت سری ۷ برنامه‌ریزی عرضه می‌شود تا رویداد جدیدی را به بخش Festival Playlist این بازی اضافه کند. در این بسته ۹ خودروی جدید به مجموعه‌ی این بازی اضافه می‌شود که به‌طور ویژه به مناسبت جشن سینکو دی مایو در مکزیک و ایالات متحده در نظر گرفته شدند. سینکو دی مایو به زبان اسپانیایی به‌معنی پنجم می است و سالروز پیروزی مکزیک بر فرانسه در نبرد پویئ بلا در پنجم ماه می ۱۸۶۲ را جشن می‌گیرد.

علاوه‌بر ماشین‌های جدید، آیتم‌های ویژه و ظاهری متعددی در این رویداد در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. اما همان‌طور که اشاره شد، مهم‌ترین بخش این رویداد، اضافه شدن ۹ خودروی جدید به Forza Horizon 5 است. ۵ مورد از این ماشین‌ها، فراری‌های مخصوص و جدیدی هستند که دو مورد از آن‌ها قبلا در بازی‌های Forza وجود نداشتند. این خودروها قبلا مورد درخواست طرفداران مجموعه بودند و برخی از آن‌ها را هیجان‌زده خواهند کرد.

فراری های جدید Forza Horizon 5

پنج فراری جدید بازی:

  • Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso 1962
  • Ferrari 512 Testa Rossa 1992
  • Ferrari California T 2014
  • Ferrari F8 Tributo 2020
  • Ferrari SF90 Stradale 2020

توسعه‌دهندگان Playground Games علاوه‌بر این چهار خودروی جدیدی که ازطریق Forza Horizon 5 Car Pass در اختیار بازیکنان قرار گرفته را در قالب این آپدیت به بازی اضافه می‌کنند:

  • Ford F-150 SVT Lightning 2003
  • Dodge Magnum SRT-8 2008
  • Forsberg Racing Nissan 370Z "SafariZ" Safari Rally Tribute 2014
  • Toyota Tacoma TRD Pro 2019

ماشین های جدید Forza Horizon 5

علاوه‌بر این، بخش Horizon Tour که بازیکنان را در رقابت‌های Co-Op در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، در آپدیت Series 7 بازی Forza Horizon 5 به‌طور قابل ملاحظه‌ای گسترش یافت و بیش از ۲۰۰ رویداد منحصر‌به‌فرد به آن اضافه شده است. این موارد شامل رویدادهای S2-Class و موارد دیگر می‌شوند.

اما آپدیت سری هفت علاوه‌بر محتوای جدید، به اصلاح چند ایراد جزئی در ساختار بازی نیز خواهد پرداخت. پلی گراند گیمز در انتها به پیش نمایش سه ماشین جدیدی که در آپدیت بعدی به بازی اضافه خواهند شد، پرداخته است؛ اتومبیل Porsche 911 GT3 2021، اتومبیل Mercedes-Benz AMG GT Coupé 2021 و اتومبیل Audi RS4 Avant 2018 از خودروسازهای بزرگ آلمان.

بسته محتوای Forza Horizon 5 Series 7 در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (۸ اردیبهشت) عرضه می‌شود.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده