نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴

احتمال عرضه اشتراک خانوادگی گیم پس در پاییز ۲۰۲۲

طبق اعلام برد سامز، انتظار می‌رود که شرکت مایکروسافت اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس را حوالی تعطیلات سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار دهد.

طرفدارها از مدت‌ها پیش در انتظار اشتراک خانوادگی سرویس ایکس باکس گیم پس هستند و ظاهرا شرکت مایکروسافت مشغول کسب آمادگی برای ارائه‌ی آن است. اوایل ماه جاری جز کوردن از رسانه‌ی Windows Central پس از گفت‌وگو با «منابع مورد اعتماد» خود گزارش داد که این اشتراک در سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار می‌گیرد. اکنون مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، برد سامز، خبرنگار صنعت بازی در پاسخ به سؤال یکی از کاربران در یوتیوب گفت که اشتراک خانوادگی Game Pass برای ارائه در پاییز ۲۰۲۲ و «حوالی تعطیلات پایان سال» برنامه‌ریزی شده است.

با این حال برد سامز توضیح داد: «به خاطر داشته باشید که خیلی چیزها تغییر می‌کنند. خیلی از برنامه‌ها با تغییراتی در برنامه‌ی زمانی روبه‌رو می‌شوند و از اهداف اولیه فاصله می‌گیرند». باید دید که آیا تأخیر یا تغییری در نحوه‌ی کار اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس در آینده به‌وجود می‌آید یا خیر. جز کوردن از منابع آگاه شنیده است که اشتراک خانوادگی حداکثر به ۵ بازیکن اجازه می‌دهد تا با تهیه‌ی یک اشتراک به بازی‌های موجود در سرویس دسترسی داشته باشند. این طرح امکان تجربه‌ی بازی‌های این سرویس با هزینه‌ی کمتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا اشتراک خانوادگی تنها روی ایکس باکس گیم پس آلتیمیت اعمال می‌شود یا شاهد ارائه‌ی آن در سرویس‌های دیگری نیز خواهیم بود. شرکت مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی طرح اشتراک خانوادگی را تأیید یا معرفی نکرده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. شاید ردموندی‌ها بخواهند از این طرح در رویداد احتمالی خود طی ماه ژوئن رونمایی کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده