نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸

دریافت محتوای چندنفره جدید برای بازی Halo Infinite براساس سریال هیلو

ظاهراً قرار است در آینده نزدیک محتوای جدیدی در ارتباط با اتفاقات سریال هیلو برای بازی Halo Infinite منتشر شود.

توسعه‌دهندگان استودیوی 343Industries عملکرد فعالی در پشتیبانی پس از عرضه بازی Halo Infinite داشتند و این موضوع به‌ویژه در ارائه محتوای جدید برای این بازی، به خوبی قابل مشاهده است. فصل دوم محتوای چندنفره بازی تحت عنوان Season 2: Lone Wolves حدوداً یک ماه دیگر (۱۳ اردیبهشت) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و قرار است نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. علاوه‌براین، برخی طرفداران خواستار اضافه شدن محتوایی در ارتباط با سریال Halo از شبکه پارامونت پلاس بودند که خوشبختانه به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان 343 نیز ایده‌ی مشابهی را در ذهن داشتند.

برایان جرارد، مدیر روابط عمومی استودیو در گفت‌وگو با نشریه واشنگتن پست می‌گوید: «ما محتوای جدیدی را خواهیم داشت که از اتفاقات سریال الهام گرفته و در آینده نزدیک منتشر می‌شود. امیدواریم در ادامه شاهد ارتباط بیشتری بین بازی و سریال هیلو باشیم. اگر از سریال خوشتان آمده، توصیه می‌کنم بازی را هم تجربه کنید. درضمن باید بگم که رایگان هم است.»

مستر چیف در سریال Halo

براساس توضیحات برایان جرارد، در حال حاضر 343 اینداستریز به‌دنبال «تار و پودی است که می‌توان در بازی Halo Infinite ایجاد کرد. چراکه این بازی درواقع یک سرویس است و ما توانایی این را داریم که در طول زمان به محتوا و تجربیات آن شکل بدهیم. حتی اگر از نظر فنی در جهان و تایم لاین متفاوتی قرار داشته باشند. من فکر می‌کنم درنهایت شاهد ارتباط متقابل این دو جهان خواهیم بود تا راهی برای نمایش سرگرم کننده‌تر آن پیدا کنیم.» بنابراین ممکن است در ادامه‌ی فصل دوم یا با انتشار فصل سوم شاهد تبادل محتوای سریال و بازی هیلو باشیم.

Halo Infinite برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پلتفرم پی سی قابل دریافت است. پخش سریال هیلو از سرویس استریم پارامونت پلاس نیز آغاز شده است و قسمت سوم پنج‌شنبه این هفته پخش خواهد شد. اشتراک پارامونت پلاس با یک دوره ۳۰ روزه‌ی رایگان، ازطریق Xbox Game Pass Ultimate قابل دریافت است.

نمایی از سریال Halo

اتفاقات سریال هیلو در تایم لاین Silver واقع شده که به‌طور کلی با دوره زمانی اتفاقات بازی متفاوت است. البته مستر چیف همچنان شخصیت اصلی داستان است و کاراکترهایی مانند دکتر هالزی و کورتانا نیز در آن حضور دارند. فصل اول سریال هیلو در ۹ قسمت تولید شده است و روزهای پنج‌شنبه هر هفته از شبکه پارامونت پلاش پخش می‌شوند. استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد.

همچنین سریال Halo برای فصل دوم تمدید شده است و سازندگان سریال ادعا کرده‌اند که آن‌ها برنامه‌های بلند مدتی برای ساخت فصول بیشتر برای سریال هیلو دارند. شبکه پارامونت پلاس اعلام کرده که سریال Halo به پر بیننده‌ترین سریال این شبکه در ۲۴ ساعت اول پخش در سراسر جهان تبدیل شده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده