نویسنده: مریم خواجوی
// سه شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳

موفقیت یک بازیکن در به پایان رساندن الدن رینگ بدون آسیب دیدن

استریمری موفق شد با تمام کردن بازی الدن رینگ بدون خوردن حتی یک ضربه، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

یک بازیکن حرفه‌ای به نام سکی (Seki) بعد از ۱۳۰ ساعت تمرین و تلاش فراوان، به اولین نفری تبدیل شد که الدن رینگ را بدون حتی یک بار ضربه خوردن تمام می‌کند. او در گذشته رکوردهای مشابهی را در سایر بازی‌های استودیو فرام سافتور به ثبت رسانده بود.

سکی موفق شد این رکورد را در استریم سه ساعته‌ی خود به ثبت برساند و سپس پیروزی خود را در توییتر به اشتراک گذاشت. طبق ادعای او، این رکورد برای اولین‌بار در جهان به ثبت رسیده است. برخی این ادعا را زیر سؤال بردند و معتقد بودند که این رکورد پیش‌تر توسط استریمری به نام GinoMachino به ثبت رسیده بود. با این حال ظاهرا این دو استریمر روش‌های متفاوتی برای تمام کردن بازی داشته‌اند و سکی در تجربه‌ی خود از آسیب‌های محیطی هم دوری کرده است.

سکی طی صحبت با کوتاکو گفت: «من هیچ‌گونه آسیبی در طول بازی ندیدم و این نه‌تنها شامل حمله‌های دشمنان، بلکه شامل آسیب‌های محیطی همچون سقوط از ارتفاع و سم و غیره هم می‌شود. همین بازی را چالش‌برانگیز‌تر کرده بود». به تعداد دفعاتی فکر کنید که در تجربه‌ی خودتان از صخره سقوط کرده‌اید یا مسموم شده‌اید. اگر چنین اتفاقی برای سکی می‌افتاد، او باید بازی را کاملا از اول شروع می‌کرد. این وضعیت، تجربه‌ای را که در حالت عادی هم چالش‌برانگیز است، حتی سخت‌تر از قبل می‌کند.

سکی در تجربه‌ی خود از سلاح محبوب Moonveil katana و برای پاکسازی برخی مناطق از طلسم Rock Sling کمک گرفته است. به‌گفته‌ی او سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین قسمت الدن رینگ، باس فایت نهایی بازی بوده است. این پایان راه سکی نیست و هدف بعدی او این است که تمامی Remembrance‌های الدن رینگ را بدون ضربه خوردن کسب کند. او مشتاق این است تا ببیند روش‌هایی که او برای به پایان رساندن الدن رینگ به کار گرفته است، چگونه به کاربران دیگر کمک خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا موفق شده‌اید که الدن رینگ را به پایان برسانید؟


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده