نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

هزینه ۵ تا ۱۰ میلیون دلاری مایکروسافت برای آوردن Guardians of the Galaxy به گیم پس

طبق گفته یک تحلیلگر، مایکروسافت مبلغی بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار برای عرضه‌ی بازی Guardians of the Galaxy روی سرویس گیم پس هزینه کرده است.

به‌تازگی دیوید گیبسون، تحلیلگر ارشد مؤسسه‌ی مالی MST تخمین زده است که شرکت اسکوئر انیکس به ازای انتشار بازی ابرقهرمانی و اکشن Guardians of the Galaxy روی سرویس ایکس باکس گیم پس، مبلغی بین پنج تا ۱۰ میلیون دلار را از شرکت مایکروسافت دریافت کرده است.

اگرچه تاکنون این گزارش به‌صورت رسمی تایید نشده است اما گیبسون اعتقاد دارد که این تخمین براساس پرونده‌های مربوط‌به مذاکره‌ی اسکوئر انیکس با سایر شرکت‌ها به‌دست آمده‌ است. باید در نظر داشت که گیبسون در مدت ۱۵ سال گذشته به‌صورت مداوم به تحلیل عملکرد مالی اسکوئر انیکس پرداخته است و به خوبی با پرونده‌های تجاری و مالی این شرکت آشنایی دارد.

بازی Guardians of the Galaxy در ماه گذشته در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفت. طبق گزارش‌ها این بازی به رغم بازخوردهای مثبت بازیکنان و منتقدان نتوانسته است انتظارات مالی اسکوئر انیکس را برآورده کند.

اخیرا در جریان نهمین سالگرد شروع برنامه ID@Xbox، آقای کریس چارلا اعلام کرد که مایکروسافت از زمان راه‌اندازی سرویس Game Pass صدها میلیون دلار به توسعه‌دهندگان و ناشرین مختلف پرداخت کرده است. وی همچنین اعلام کرد که کاربران پس از پیوستن به این سرویس، به‌طور میانگین ۳۰ درصد ژانرهای بیشتر و ۴۰ درصد بازی‌های بیشتری را تجربه می‌کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی به اشتراک گذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده