نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶

توسعه سه بازی به صورت همزمان در استودیو کوانتیک دریم

با وجود انتشار گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکل برای کوانتیک دریم در استخدام بازی‌سازها، میزان فعالیت این استودیو روی توسعه‌ی سه بازی طی سال ۲۰۲۱ حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به‌تازگی استودیوی کوانتیک دریم در یک مصاحبه به بیان وضعیت فعالیت کارمندان خود در فرایند توسعه‌ی بازی‌ها پرداخته است. براساس این مصاحبه، میانگین فعالیت کارمندان این شرکت در سال گذشته‌ی میلادی با رشد ۵۰ درصدی همراه بود. همچنین کوانتیک دریم تایید کرد که به جز بازی معرفی شده‌ی Star Wars Eclipse، دو بازی دیگر توسط اعضای این استودیو در حال توسعه هستند.

در همین راستا مدیر کل استودیوی بازی‌سازی کوانتیک دریم افزود: «با اینکه هنوز دنیا درگیر بحران بهداشتی ناشی از ویروس کرونا است، کوانتیک دریم به اهدافی فراتر از انتظار در سال ۲۰۲۱ دست یافت. در این دوره شاهد افزایش بیش از ۵۰ درصدی مشارکت کارکنان در توسعه‌ی محصولات بودیم و بسیاری از اهداف مشارکتی ما در زمینه‌ی تولید محقق شدند.

نتایج مالی بسیار خوب ما گره‌خورده به فروش عالی بازی‌هایی است که در گذشته منتشر کردیم؛ به‌ویژه بازی Detroit: Become Human که میزان فروش نسخه PC آن در سال ۲۰۲۱ از یک میلیون نسخه روی استیم فراتر رفت. این بازی اکنون با فروش بیش از ۶.۵ میلیون نسخه‌ای روی پلی استیشن 4 و PC در سراسر جهان، تبدیل به بزرگ‌ترین موفقیت تجاری استودیوی بازی‌سازی کوانتیک دریم شده است».

لوگو و شخصیت‌های بازی Detroit: Become Human

کوانتیک دریم در سال ۲۰۲۲ همچنان به جذب نیرو ادامه خواهد داد؛ چرا که امسال یک نقطه‌ی عطف برای پیشرفت در فرایند توسعه‌ی سه بازی این استودیو خواهد بود. با اینکه کوانتیک دریم هنوز جزئیاتی از دو بازی دیگر در حال ساخت خود منتشر نکرده است اما برخی گزارش‌ها به ساخت یک بازی براساس دموی تکنیکی The Dark Sorcerer با نام رمزی Dreamland اشاره دارند. همچنین آگهی استخدام منتشر شده توسط کوانتیک دریم در تابستان گذشته نشان می‌دهد که احتمالا بازی سوم آن‌ها اثری چندنفره با پرداخت‌های درون برنامه‌ای باشد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون توسعه‌ی سه بازی توسط کوانتیک دریم را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده