نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

تایید توسعه‌ چند بازی جدید توسط شرکت Valve

به‌تازگی یکی از طراحان شاغل در Valve به تایید توسعه‌ی چند بازی به‌صورت همزمان در این شرکت پرداخته است.

شرکت ولو مدتی قبل کامپیوتر قابل حمل خود با نام Steam Deck را روانه‌ی بازار کرد و پس از آن با انتشار یک بازی، غافل‌گیری جالبی را برای بازیکنان در نظر گرفت. این بازی Aperture Desk Job نام دارد و وقایع آن در دنیای سری Portal رخ می‌دهد. بازیکنانی که اقدام به خرید کنسول استیم دک کنند، می‌توانند از تجربه‌ی مختصر و سرگرم‌کننده‌ی Aperture Desk Job لذت ببرند.

با درنظرگرفتن مقیاس کوچک بازی Aperture Desk Job و انتشار بازی واقعیت-مجازی Half-Life: Alyx در سال ۲۰۲۰، بسیاری از طرفداران ولو منتظر دریافت اخبار بیشتر از بازی‌های در حال توسعه‌ و بزرگ این شرکت هستند. در همین راستا اخیرا گرگ کومر، طراح و تولید کننده‌ی شاغل در شرکت ولو، در مصاحبه‌ی جدید خود گفت: «در حال حاضر بازی‌های متعددی در ولو در حال توسعه هستند و به نظر من بازی‌های بسیار هیجان‌انگیزی خواهند بود». بااین‌حال کومر هیچ اطلاعات بیشتری از زمان رونمایی یا سبک این بازی‌های جدید را منتشر نکرد.

نمای کناری کامپیوتر قابل حمل Steam Deck

همچنین گرگ کومر اعلام کرد که شرکت ولو برای انتشار به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری کنسول استیم دک برنامه‌ی مشخصی ندارد: «ما یک برنامه‌ی کاملا دقیق برای تعیین سرعت انتشار به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری نداریم. البته در حال بررسی روشی هستیم تا به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت یکپارچه منتشر کنیم».

عرضه‌ی کنسول Steam Deck از هفته‌ی گذشته آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی eMMC با قیمت ۳۹۹ دلار، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت NVMe SSD با قیمت ۵۲۹ دلار و نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایت NVMe SSD با قیمت ۶۴۹ دلار را خریداری کنند. در پایان شما کاربران می‌توانید پیش‌بینی‌های خود از بازی‌های در حال توسعه‌ی شرکت ولو را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده