نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷

افشا احتمالی خودروهای جدید بازی Forza Horizon 5

ظاهرا نخستین بسته‌ی الحاقی بازی Forza Horizon 5 در مرحله‌ی آزمایش است و به‌زودی جزئیات جدیدی از آن در دسترس طرفدارها قرار می‌گیرد.

بازی Forza Horizon 5 از زمان انتشار در نوامبر سال ۲۰۲۱ بازیکن‌های زیادی را به خود جذب کرد و جهان پهناور و پرمحتوای آن باعث شد تا گیمرها بارها برای تجربه‌ی همه‌ی محتویات بازگردند. استودیو پلی‌گراند گیمز به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌هایی را برای این بازی ریسینگ منتشر می‌کند تا ایرادها و مشکلات فنی آن را برطرف کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده احتمالا برای انتشار محتوای تازه آماده می‌شود.

حساب توئیتر ALumia_Italia که پایگاه داده برنامه‌ی Xbox Insider Hub و اخبار مربوط‌به آن را رصد می‌کند، به‌تازگی گزارش داد که مایکروسافت آزمایش موردی را آغاز کرده است که در باطن فقط از آن به‌عنوان WOODSTOCK_DLC_FLIGHT یاد می‌شود. اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که Woodstock اسم رمزی بود که در طول توسعه به بازی Forza Horizon 5 داده شده بود. بنابراین احتمالا نخستین بسته‌ی الحاقی بازی Forza Horizon 5 در راه است و طرفدارها باید در آینده‌ی نزدیک منتظر معرفی آن توسط استودیو پلی‌گراند گیمز باشند.

این پایان ماجرا نیست و حساب ALumia_Italia فهرستی از خودروهای جدیدی را منتشر کرد که احتمالا در آینده‌ی نزدیک به بازی Forza Horizon 5 راه می‌یابند. طبق ادعای آن‌ها، در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) دو خودروی فورد ماستنگ اس‌وی‌او تولید ۱۹۸۶ و تویوتا تندرا تی‌آردی تولید سال ۲۰۲۰ به این بازی ریسینگ اضافه می‌شوند. افزون‌براین، خودروی نوبل ام۴۰۰ تولید ۲۰۰۶ در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند)، خودروی تورنادو تولید ۱۹۶۶ در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱)، خودروی مک‌لارن ۶۲۰آر در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۲ (۱۸ فروردین ۱۴۰۱) و خودروی MINI JCW GP تولید ۲۰۲۱ در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ (۲۵ فروردین) به بازی Forza Horizon 5 خواهند آمد.

سبقت اتومبیل‌ها در بازی Forza Horizon 5

استودیو پلی‌گراند گیمز هنوز از برنامه‌‌ی خود برای انتشار محتوای پس از عرضه‌ی بازی Forza Horizon 5 رونمایی نکرده است، اما انتشار بسته‌های گسترش‌دهنده برای آن دور از ذهن نیست. این یک رویه‌ی معمول در بازی‌های مجموعه بازی Forza Horizon است و باتوجه‌به موفقیت نسخه‌ی اخیر مجموعه کاملا منطقی خواهد بود که استودیو Playground بخواهد محتوای جدیدی را به آن اضافه کند. اگر این شایعه رنگ واقعیت به خود بگیرد، احتمالا طرفدارها نباید زمان زیادی را برای رونمایی و تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی ریسینگ جهان-باز منتظر بمانند.

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Forza Horizon 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلود گیمینگ و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ریسینگ به‌واسطه‌ی اعمال تغییرات مثبت در بخش داستانی و ارائه‌ی تجربه‌ای نو و لذت‌بخش، طراحی بسیار خوب و متعدد ماشین‌ها، طراحی بسیار چشم‌نواز مکزیک، شرایط آب‌و‌هوایی مختلف با تاثیر مستقیم روی گیم‌پلی، موسیقی‌های گوش‌نواز، گرافیک بسیار باکیفیت و بخش چندنفره‌ی جذاب و سرگرم‌کننده توانست نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده