نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲

احتمال برگزاری پلی استیشن شوکیس جدید در ماه مارس

به‌گفته‌ی یکی از اینسایدرهای صنعت بازی، شرکت سونی در حال آماده‌سازی پلی استیشن شوکیس برای ماه مارس سال ۲۰۲۲ است که در آن شاهد نمایش‌های مختلفی از بازی‌های بزرگ خواهیم بود.

شاید تنها چند هفته تا پخش پلی استیشن شوکیس جدید باقی مانده باشد. شرکت Sony از شروع نسل ۹ تاکنون در زمینه‌ی انتشار بازی‌های انحصاری کامل و زمانی عملکرد خوبی داشته است و این روند را در سال ۲۰۲۲ ادامه می‌دهد. چند روز قبل بازی Horizon Forbidden West منتشر شد و سونی ۹ روز دیگر بازی Gran Turismo 7 را روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تقدیم مخاطب‌ها می‌کند. تازه پلی استیشن طی چند ماه آتی بازی Ghostwire: Tokyo استودیو تانگو گیم‌ورکز، بازی Forspoken شرکت اسکوئر انیکس و بازی Babylon's Fall استودیو پلاتینیوم گیمز را به‌عنوان انحصاری‌های کنسولی دارد. البته انتشار این بازی‌ها به معنای اتمام برنامه‌ی سونی برای سال ۲۰۲۲ نخواهد بود.

به‌تازگی نیک بیکر از پادکست XboxEra در حساب توییتر خود اعلام کرد که رویداد بعدی پلی استیشن در حال حاضر برای ماه مارس (۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین) برنامه‌ریزی شده است و طرفداران می‌توانند انتظار مراسم خوبی را داشته باشند. درحالی‌که این خبر هنوز توسط شرکت سونی تایید نشده است، باتوجه‌به انتشار Horizon Forbidden West و پخش آخرین تبلیغات برای بازی ریسینگ Gran Turismo 7، برگزاری یک رویداد دیگر توسط سونی با تمرکز بر بازی‌های آینده دور از انتظار نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در صورت برگزاری یک رویداد جدید پلی استیشن، طرفداران شاهد نمایش‌هایی از بازی‌های God of War Ragnarök یا Final Fantasy 16 باشند. همچنین باتوجه‌به شایعه‌ی دور نبودن زمان عرضه‌ی ریمیک قسمت اول سری بازی The Last of Us، امکان رونمایی از این ساخته‌ی ناتی داگ نیز وجود دارد. چند ماه قبل، استودیو اینسامنیاک گیمز در پلی استیشن شوکیس از بازی Marvel's Wolverine و بازی Marvel's Spider-Man 2 برای کنسول PS5 رونمایی کرد.

درنهایت باید توجه داشت که این اخبار بازی تنها در حد شایعه و پیش‌بینی هستند و باید منتظر اعلام رسمی شرکت سونی بمانیم. شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات و پیش‌بینی‌های خود از رویداد احتمالی پلی استیشن در ماه مارس را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده