// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

احتمال عرضه کالکشن ریمستر یکی دیگر از مجموعه بازی های ایکس باکس

نیک بیکر از وب‌سایت XboxEra می‌گوید مایکروسافت در حال ساخت یک کالکشن ریمستر برای یکی از مجموعه‌های ایکس باکس است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نیک بیکر، اینسایدر و هم‌بنیان‌‎گذار وب‌سایت XboxEra در قسمت جدید پادکست خود ادعا کرده است که مایکروسافت مانند کاری که با مجموعه‌ی هیلو انجام داد و برای آن Halo: The Master Chief Collection را منتشر کرد، مشغول ساخت یک کالکشن ریمستر دیگر از یکی از مجموعه بازی‌های قدیمی ایکس باکس است. بیکر البته به نام این سری یا جزئیات دیگر این کالکشن احتمالی اشاره نکرد؛ بااین‌حال گفت که احتمالا در سال ۲۰۲۳ به‌دست بازیکنان خواهد رسید.

دو مجموعه‌ای که شاید بیشتر از بقیه بتوان از آن‌ها کالکشن ریمستر ساخت، Fable و Gears of Wear هستند. می‌دانیم که استودیوی Playground Games، سازنده‌ی سری Forza Horizon در حال حاضر مشغول ساخت ریبوت فیبل است. به همین خاطر، ممکن است مایکروسافت قصد داشته باشد پیش از عرضه‌ی ریبوت فیبل، کالکشنی ریمسترشده را از بازی‌های قبلی این مجموعه‌ی اکشن-نقش‌آفرینی منتشر کند.

پوستر بازی Fable Anniversary

در سوی دیگر، استودیوی The Coalition مدتی است تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته است که در استفاده از آنریل انجین 5 حرفه‌ای شود. همچنین بازی‌های آینده‌ی آن‌ها قرار است با این موتور قدرتمند ساخته شوند. شاید خیلی عجیب نباشد که آن‌ها دست به ساخت ریمستر کالکشن Gears of Wear بزنند، چون در این پروسه می‌توانند خود را در زمینه‌ی کار با آنریل انجین 5 قوی‌تر کنند و برای توسعه‌ی Gears 6 با موتور اپیک آماده‌تر شوند.

البته مانند همیشه باید درنظر داشت که موارد گفته‌شده در بالا همگی گزارش‌های غیررسمی یا گمانه‌زنی هستند و فعلا نمی‌توان با قطعیت درباره‌ی آن‌ها سخن گفت. درهرصورت، اگر ادعای بیکر درست از آب دربیاید و چنین کالکشن ریمستری در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، ممکن است تا زمان تایید رسمی و انتشار اطلاعات و نمایش‌های آن مدت زیادی باقی مانده باشد.

شما کاربران زومجی درصورت صحت این شایعه فکر می‌کنید کدام مجموعه بازی قرار است یک کالکشن ریمستر دریافت کند؟ فیبل، Gears of Wear یا یک مجموعه‌ی دیگر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده