// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹

انتشار گزارش جدید راجع به مشکلات فراوان ساخت بازی Everwild ایکس باکس

جف گراب در جدیدترین قسمت از پادکست XboxEra اعلام کرد که بازی Everwild در مراحل توسعه خود با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

پس از معرفی بازی Everwild در سال ۲۰۱۹، هنوز تریلر گیم‌پلی کاملی را از آن مشاهده نکرده‌ایم. بااینکه ساخته جدید استودیو Rare مایکروسافت یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای برخی از طرفدارهای ایکس باکس به حساب می‌آید، اما این بازی در سکوت خبری قرار گرفته است. این در حالی است که جف گراب، نویسنده‌ی ونچربیت در جدیدترین قسمت از پادکست XboxEra توضیحات جدیدی راجع به مشکلات تیم سازنده‌ی Everwild را ارائه کرد.

جف گراب اعلام کرد که مراحل توسعه‌ی این بازی یک «آشفته‌بازار واقعی» است. وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که توسعه‌دهنده‌های بازی هنوز ایده‌ای ندارند که می‌خواهند چه مواردی را روی بازی خود اعمال کنند و همچنان در‌حال دست‌وپنجه نرم کردن با این موارد هستند. این در حالی است که مایکروسافت به‌صورت عمومی شدت مشکلات توسعه بازی Everwild را تایید نمی‌کند. اما قبل از این هم گزارش‌های مختلفی منتشر شده‌اند که از شدت این مشکلات می‌گویند.

جف گراب دراین‌باره می‌گوید «Everwild یک بهم ریختگی واقعی است. آن‌ها سعی می‌کنند در نگاه عموم، ظاهر دیپلماتیک خود را در مقابل مواردی مثل خبر خروج کارگردان خلاق بازی یا ریبوت شدن توسعه‌ی Everwild حفظ کنند و از این دسته اخبار به‌عنوان اغراق یاد می‌کنند. درصورتی که این اخبار اغراق‌آمیز نیستند. تیم توسعه درحال ریبوت بازی است و هنوز نمی‌داند که چه چیزی از بازی می‌خواهد. درواقع آن‌ها همچنان درحال حل کردن این دسته از مشکلات هستند و Everwild یک آشفته‌بازار است».

وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که او در حال استفاده از صفات اغراق‌آمیز برای بد جلوه دادن اوضاع نیست: «خود توسعه‌دهنده‌های Everwild هم هنوز نمی‌دانند که در آن بازی چه خبر است و همین مورد، نشان می‌دهد که چه‌قدر Everwild در شرایط بی‌نظمی قرار دارد».

در اکتبر ۲۰۲۰ بود که سیمون وودرافی، کارگردان خلاق سابق Everwild، استودیو ریر را ترک کرد؛ آن هم پس از اینکه اعلام شد بازی ریبوت خواهد شد تا یک تجربه جدید و متفاوت را ارائه دهد. این در حالی است که تیم سازنده بازی به‌تازگی گری نپر، طراح ارشد بازی Alien: Isolation را استخدام کرده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده