// دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۵

نمایش بزرگ بازی Final Fantasy 16 در بهار پیش رو

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی فاینال فانتزی 16 می‌گوید اسکوئر انیکس یک «رونمایی بزرگ» در بهار ۲۰۲۲ برای بازی تدارک دیده‌ است.

بازی Final Fantasy 16 از شرکت Square Enix اولین‌بار طی شوکیس بازی‌های پلی استیشن 5 در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. از آن زمان تاکنون اطلاعات خاصی راجع به بازی منتشر نشده است و طرفداران منتظر هستند که اسکوئر انیکس تریلرهای جدید این بازی مورد انتظار را پخش کند یا جزئیات بیشتری را از گیم‌پلی و داستان به اشتراک بگذارد. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy XVI امروز در توییتر گفت که مشکلات ایجاد‌شده در دوران همه‌گیری کرونا باعث شده است تاریخ انتشار آن به شش ماه بعد از زمان اولیه‌ی مورد نظر سازندگان منتقل شود. همچنین حالا به شکل رسمی می‌دانیم که سازندگان یک «رونمایی بزرگ» در بهار پیش رو برای فاینال فانتزی 16 تدارک دیده‌اند.

یوشیدا ضمن اشاره به اینکه فاینال فانتزی 16 برای کنسول PS5 عرضه خواهد شد، از این گفت که تیم ساخت در حال حاضر درتلاش است تا آن‌جایی که امکان دارد، بازی را از جنبه‌های مختلف بدون نقص کند و برای افزایش کیفیت کات‌سین‌ها، دست به انجام یک‌سری تغییرات و بهبودهای کوچک بزند. بازی Final Fantasy 16 جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی نقش‌آفرینی محبوب و قدیمی فاینال فانتزی خواهد بود و داستان جنگ‌هایی را دنبال می‌کند که بین چند پادشاهی در سرزمین Valisthea در جریان است.

گیم پلی Final Fantasy 16

همه‌گیری کرونا علاوه‌بر فاینال فانتزی 16، روی ساخت دیگر آثار اسکوئر انیکس نیز تاثیر منفی گذاشته است. برای مثال، تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 6 Pixel Remaster تا فوریه ۲۰۲۲ (بهمن-اسفند) عقب افتاده است. از آن سو بسته‌ی الحاقی Endwalker بازی Final Fantasy 14 پس از چند تأخیر بالاخره منتشر شد و سازندگان به‌دلیل مشکلات سرورها و استقبال بسیار زیاد بازیکن‌ها، مجبور شدند فروش آن را به‌طور موقت متوقف کنند تا در این مدت بتوانند دست به بهینه‌سازی‌ سرورها بزنند.

تحلیل‌گران بر این باورند که کرونا همچنان در سال ۲۰۲۲ باعث ایجاد تأخیر در عرضه‌ی بازی‌های ویدیویی خواهد شد. تازه این تمام ماجرا نیست و کنسول‌های نسل نهمی نیز به‌دلیل بحران کمبود قطعات، احتمالا در سال ۲۰۲۲ به‌سختی در بازار پیدا می‌شوند و احتمالا خیلی‌ها در سال میلادی پیش رو نمی‌توانند این محصولات را با قیمت اصلی خریداری کنند.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Android Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده