نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹

چهار تریلر جذاب از گیم پلی بازی Saints Row

ویدیوهای جدید نسخه ریبوت بازی Saints Row آزادی بالای بخش‌های مختلف گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد.

به‌تازگی استودیوی Volition به مناسبت ایام کریسمس ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی بازی Saints Row منتشر کرد که تعدادی از محیط‌های متنوع و سلاح‌های بازی را برای طرفداران به‌نمایش می‌گذارد. در این تریلرهای کوتاه که در صفحه رسمی مجموعه Saints Row منتشر شده است، می‌توانیم برای اولین‌بار بخش‌های متفاوت منطقه Santo Illeso که این نسخه از بازی در آن جریان دارد را ببینیم.

براساس گفته‌های سازندگان بازی،‌ این شهر که براساس ایالت‌های جنوب‌غربی ایلات متحده ساخته شده است، بزرگ‌ترین نقشه مجموعه Saints Row تابه امروز به‌شمار می‌آید. اطراف شهر اصلی با بیابان‌ها و دره‌های پهناوری احاطه شده است و بازیکنان می‌توانند فعالیت‌های جانبی متفاوتی مانند پرواز با لباس‌های مخصوص بال‌دار را در این نواحی از نقشه بازی انجام دهند. هر گوشه از این شهر توسط سه گرو‌ه‌ قدرتمند Los Panteros ،the Idols و نیروهای ارتش خصوصی Marshall Defense Industries که وظیفه برقراری نظم و قانون در این شهر را برعهده دارند اداره می‌شود.

بازیکنان در این قسمت از بازی در نقش شخصیت The Boss قرار می‌گیرند و وظیفه دارند با متحد کردن اعضای سابق این گروه‌ها، اداره شهر Santo Illeso را در دست بگیرند. در دیگر ویدیوهای منتشر شده نیز می‌توانیم بخش‌هایی از فعالیت‌های جانبی در دسترس، تنوع سلاح‌ها و شخصی‌ساز آن‌ها و بخش‌هایی از مبارزات به‌همراه ماشین‌های بازی را مشاهده کنیم.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

پیش از این قرار بود تا ریبوت بازی Saints Row در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) عرضه شود، اما مشکلاتی که برای توسعه بازی‌ها در شرایط فعلی وجود دارد باعث شد تا تاریخ انتشار این بازی تا تابستان آینده به تعویق بیافتد. این بازی در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۲۲ (۱ شهریور ۱۴۰۱) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده