نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶

یوکو تارو پایان مجموعه Nier را اعلام کرد

یوکو تارو در ویدیوی جدیدی اعلام کرد که پرونده‌ی سری بازی‌های Nier بسته شده است و تنها پیشنهاد پول بسیار زیاد می‌تواند نظرش را تغییر دهد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، یوکو تارو، خالق مجموعه بازی‌های Nier و Drakengard در ویدیویی که به‌مناسبت کریسمس پخش شد، اعلام کرد که پرونده‌ی سری بازی Nier بسته شده است. اما او می‌گوید پیشنهادی سخاوتمندانه می‌تواند باعث ادامه‌ی آن شود. شما می‌توانید تمام صحبت‌های یوکو تارو را در ویدیوی زیر بشنوید.

دانلود از آپارات

این اولین‌بار نیست که یوکو تارو و سایر اعضای تیمش با لحن طنز و کاملا متواضع با طرفدارها ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین معلوم نیست که آیا این واقعا به معنای پایان کار مجموعه‌ی Nier است یا خیر. اما از شواهد امر بر می‌آید که آن‌ها روی اثری مرتبط با این مجموعه‌ی پرطرفدار کار نمی‌کنند. درنهایت باید بگوییم که پایان کار این سری بازی به‌معنی فراموش شدن آن نخواهد بود؛ به‌خصوص باتوجه‌به تأثیر ادامه‌داری که بازی‌های مجموعه روی صنعت بازی دارند.

مقاله‌ی مرتبط:

پس از موفقیت عظیم بازی Nier Automata که سازندگان هنوز هم از آن پشتیبانی می‌کنند، شاهد عرضه‌ی بازسازی Nier Replicant بودیم که با واکنش مثبت منتقدها و بازیکن‌ها مواجه شد. این بازی بیش از آنچه بسیاری تصور می‌کردند، به نسخه‌ی اصلی وفادار ماند. بازسازی Nier Replicant به‌واسطه‌ی روایت داستانی جذاب، گیرا و غم‌انگیز، شخصیت‌های پردازی‌های بسیار خوب کاراکترها، سیستم مبارزات هیجان‌انگیز، طراحی انیمیشن‌های متنوع ضربات سلاح‌های مختلف، طراحی متنوع و منحصربه‌فرد باس‌ها و موسیقی‌های گوش‌نواز توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ را دریافت کند. البته این بازی با مشکلاتی نظیر طراحی ضعیف هوش مصنوعی، تنوع پایین دشمنان و طراحی ضعیف مأموریت‌های فرعی نیز دست‌وپنجه نرم می‌کرد.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده