نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸

ساخت نقشه جدید ماینکرفت توسط انویدیا با هدف کمک به بیمارستان کودکان

شرکت Nvidia در بازی ماینکرفت نقشه‌ی ویژه‌ای را آماده کرد تا به جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه‌ی بازیکنان بپردازد.

با نزدیک شدن به آغاز سال نو میلادی و جشن کریسمس، انویدیا و ماینکرفت تجربه‌ی سرگرم‌کننده و شادی را با مضامین این رویداد بزرگ تدارک دیدند که هدف نهایی آن به فعالیت‌های خیرخواهانه منتهی می‌شود. این سرزمین عجایب زمستانی که متشکل از بیش از ۳۰ میلیون بلوک ماینکرفت با مضامین کریسمس و زمستان برفی است، به‌عنوان یک نقشه‌ی رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت تا ضمن فراهم کردن یک تجربه شاد و سرگرم‌کننده برای تعطیلات آخر سال، کمک‌های مالی بازیکنان را برای بیمارستان کودکان Great Ormond Street لندن جمع آوری کند.

انویدیا با بهره‌گیری زیبا از فناوری ری تریسینگ در این نقشه‌ی چشم‌نواز توانست به آن جلوه‌ای عالی بدهد. از با یک بابانوئل در غار خود تا غرفه‌های غذا و حتی چند مأموریت جانبی کوچک، در این نقشه یک تجربه‌ی کامل داستانی را برای مخاطب آماده کرده‌اند.

نقشه Minecraft Winter Wonderland

نقشه‌ی Minecraft Winter Wonderland یک ساخته‌ی بسیار چشمگیر در بازی ماینکرفت است که یک فرد متخصص برای خلق آن به ۳۰۰۰ ساعت کار نیاز دارد تا ساخت این مساحت بسیار بزرگ ۳۸ هکتاری را کامل کند. این نقشه‌ی رایگان به شکل هوشمندانه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد تا مبالغ اهدایی خود را با استفاده از مکانیزم‌های درون بازی به بیمارستان بفرستند. برای این منظور یک بازسازی کامل از این بیمارستان در نقشه‌ی بازی ماینکرفت انجام شده است تا بازیکنان بتوانند از آن دیدن کنند.

برای کسانی که با فعالیت‌های ارزشمند بیمارستان GOSH آشنایی ندارند باید گفت که این مرکز به تحقیقات و درمان بیماری‌های نادر کودکان می‌پردازد و خدمات حمایتی گسترده‌ای را برای آن‌ها و خانواده‌های این بچه‌ها فراهم می‌کند. مبالغ اهدایی از سوی کاربرها در ماینکرفت نیز به همین اهداف اختصاص پیدا می‌کند و قطعا ارزش مشارکت را خواهد داشت.

آدم برفی نقشه بازی Minecraft Winter Wonderland

این هفته اخبار بازی ماینکرافت، بسیار خوب بودند. مجموع تعداد بازدید ویدیوهای ساخته‌شده از بازی Minecraft در یوتیوب از ۱ تریلیون فراتر رفت و گویا این پدیده‌ی توقف‌ناپذیر استودیوی موجانگ علاوه‌بر دریافت محتوای تازه، در آینده با دو بازی ماینکرفت جدید گسترش پیدا خواهد کرد. بنابراین جای تعجب نیست که انویدیا از اثر محبوب موجانگ برای برقراری ارتباط با جامعه‌ی مخاطبان بزرگ آن استفاده می‌کند.

ماینکرفت یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ساخته‌شده در تاریخ صنعت ویدیوگیم است. جامعه‌ی بسیار بزرگ بازیکنان بازی Minecraft و حالت‌های فوق‌العاده متنوع و متعددی که آن‌ها را در این فضای خلاقانه مشغول نگه داشته‌اند، تقریبا در هیچ بازی دیگری پیدا نمی‌شوند. شما می‌توانید هم‌اکنون نقشه‌ی Nvidia RTX Winter World را به‌صورت رایگان دانلود کنید و در صورت تمایل به خدمات بیمارستان Great Ormond Street نیز کمک کنید.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده