نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲

استودیو سازنده Psychonauts 2 روی چند پروژه کار می‌کند

استودیو Double Fine، سازنده بازی Psychonauts 2 اکنون روی چند پروژه‌ی مختلف کار می‌کند.

براساس اطلاعاتی که از کمپین جذب سرمایه عمومی Fig به‌دست آمده‌اند، استودیو Double Fine از زیرمجموعه‌های ایکس باکس درحال حاضر روی چند پروژه به‌صورت همزمان کار می‌کند. تیم توسعه‌دهندگان این شرکت که اوایل امسال بازی Psychonauts 2 را با استقبال منتقدان و کاربران برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کردند، ظاهرا حالا توجه خود را به چند بازی جدید دیگر معطوف کرده است. نشریه VGC در توضیحات خود از مطلب جدید Fig می‌نویسد: «این استودیو به چند تیم جداگانه تقسیم شد تا پروژه‌های مختلفی را برعهده بگیرد».

در ادامه‌ی این توضیحات نوشته شده است: «ما اینجا در Double Fine به امتحان کردن تجربه‌های جدید علاقه‌مندیم. هر بازی جدید می‌تواند فرصت تازه‌ای برای کشف ایده‌ها، سبک جلوه‌های بصری، گیم‌پلی و احساسات تازه باشد». از طرفی کار توسعه‌دهندگان دابل فاین با پشتیبانی بازی Psychonauts 2 تقریبا به پایان رسیده است. البته دابل فاین همچنان روی نسخه‌های مک و لینوکس سایکوناتز 2 کار می‌کند و در سال ۲۰۲۲ باید برخی هدایا را به افرادی تحویل بدهد که از بازی Psychonauts 2 پشتیبانی مالی کردند. دابل فاین در سال ۲۰۱۹ توسط مایکروسافت خریده شد و در زیرمجموعه‌ی استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس قرار گرفت.

فضای یکی از مراحل بازی Psychonauts 2

بازی‌سازهای استودیو دابل فاین، از ابتدا با جذب سرمایه عمومی شروع به ساخت Psychonauts 2 کرده بودند. به همین دلیل حتی پس از خرید استودیو توسط مایکروسافت نیز این بازی برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شد. از حالا به بعد همه‌ی ساخته‌های دابل فاین در انحصار پلتفرم‌های گیم پس (کنسول‌های ایکس باکس، ویندوز و xCloud) خواهند بود؛ درست مثل بازی‌های سایر تیم‌هایی که در سال‌های اخیر به زیرمجموعه‌ی ایکس باکس اضافه شدند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به Hellblade 2 نینجا تئوری و The Outer Worlds 2 آبسیدین اشاره کرد.

در بررسی بازی Psychonauts 2 نوشته شده است: «شاید بهترین توصیف برای Psychonauts 2، این باشد که بگوییم ساخته جدید استودیو Double Fine، دقیقا همان چیزی است که باعث محبوبیت صنعت ویدیو گیم شده است. Psychonauts 2 به‌معنی واقعی کلمه یک بازی سرگرم‌کننده است و عناصر مختلفش، از داستان پرجزییات و هوشمندانه آن گرفته تا روند کلی با تنوع بی‌نظیر مراحل و چالش‌های شیرین در مبارزات و جنبه‌های پلتفرمینگ دست به‌دست هم می‌دهند تا به بهترین شکل ممکن در تجربه‌ای تقریبا ۱۵ ساعته، مخاطب را سرگرم نگه دارند». این بازی از زومجی امتیاز بسیار عالی ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کرد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده