// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰

عبور تعداد بازیکنان Wasteland 3 از ۲ میلیون نفر

Wasteland 3 استودیو inXile از زمان عرضه تا به امروز در مجموع توسط بیشتر از ۲ میلیون بازیکن تجربه شده است. البته نمی‌دانیم چند نفر بازی را خریدند.

بازی Wasteland 3 از استودیو inXile Entertainment یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی ۲۰۲۰ بود و اکنون حدودا یک سال و نیم از عرضه‌ی آن می‌گذرد. باتوجه‌به صفحه‌ی توییتر رسمی تیم سازنده، Wasteland 3 از زمان عرضه تا به امروز در مجموع توسط بیشتر از دو میلیون بازیکن تجربه شد. در این توئیت می‌خوانیم: «این خبر بسیار خوشحال‌کننده است که ما توانسته‌ایم داستان‌ها و ایده‌های خود را با افراد زیادی به اشتراک بگذاریم. متشکرم». البته سازندگان آمار فروش بازی Wasteland 3 را اعلام نکردند. بالاخره این محصول روی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس قرار دارد و خیلی‌ها برای تجربه‌ی آن اصلا سراغ خریداری جداگانه‌ی اثر نمی‌روند.

۲ میلیونی شدن بازیکنان بازی ویستلند ۳

بازی Wasteland 3 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (ویندوز، لینوکس و macOS) عرضه شد. البته کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 هم توانایی اجرای نسخه‌ی نسل ۸ بازی را دارند. در Wasteland 3 تیم نوامبر از رنجرهای آریزونا به کلرادو می‌رود تا با رهبر مردم حاضر در آن‌جا که The Patriarch نام دارد، برای تأمین منابع همکاری کند. این کار منجر به یک تلاش طولانی برای شکار فرزندان The Patriarch، کاوش در زمین‌های بایر و ملاقات با انواع افراد دیوانه می‌شود. علاوه‌بر وجود طیف گسترده‌ای از انتخاب‌های عمیق و معنادار در Wasteland 3، این بازی به خاطر مبارزات تاکتیکی خود نیز مورد تحسین قرار گرفت.

دو بسته‌ی الحاقی The Battle of Steeltown و The Cult of the Holy Detonation نیز برای این بازی عرضه شده‌اند که هر کدام مأموریت‌های داستانی جدید، سلاح‌‌ها و موارد دیگر را به Wasteland 3 اضافه می‌کنند. گزارش‌ها می‌گویند که استودیو inXile در حال کار روی یک بازی نقش‌آفرینی جاه‌طلبانه است که ظاهرا شوتر اول شخص خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده