// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

احتمال عرضه بازی The Ascent برای پلی استیشن 5 در آینده نزدیک

The Ascent تاکنون در انحصار ایکس باکس بود. حالا اما خبر رسیده که این بازی سایبرپانکی در تایوان برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 رده‌بندی سنی شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار، بازی The Ascent که اوایل مردادماه امسال به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شده بود، حالا در تایوان برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 رده‌بندی سنی شده است. The Ascent در کشورهای غربی توسط شرکت Curve Digital منتشر شد. بااین‌حال، براساس آن‌چه در وب‌سایت رده‌بندی سنی تایوان نوشته شده است، انتشار نسخه‌ی پلی استیشن این بازی، حداقل در کشور تایوان برعهده‌ی شرکت کره‌ای H2 Interactive خواهد بود.

گفتنی است که بازی اکشن-نقش‌آفرینی The Ascent نه‌تنها یک بازی انحصار زمانی ایکس باکس به شمار می‌رفت، بلکه جزو آثاری بود که از روز اول عرضه در دسترس مشترکین ایکس باکس گیم پس قرار گرفت. البته استودیوی سوئدی Neon Giant، سازنده‌ی The Ascent چندوقت پیش گفت بازیکنان زیادی خواهان انتشار این بازی سایرپانکی برای پلی استیشن 5 هستند و سازندگان از این موضوع «آگاه» هستند و اینکه بعدا اخبار بیشتری را در این رابطه اعلام خواهند کرد.

داستان بازی به این شکل است که پس از فروپاشیدن ابرشرکتی به نام The Ascent Group، منطقه‌ای از شهر که بازیکن در آن سکونت دارد، ناگهان به محل جولان سندیکاهای تبهکاری و شرکت‌های مختلف تبدیل می‌شود و هرگروه سعی دارد آن ناحیه را تصاحب کند. بازیکنان با سه تن از دوستان‌شان می‌توانند به تجربه‌ی بازی بپردازند و با گروه‌های آشوب‌گر مبارزه کنند و از دلیل فروپاشیدن The Ascent Group سردرآورند. همچنین بازیکنان در The Ascent علاوه‌بر دسترسی به انواع سلاح‌ها، می‌توانند از تعداد زیادی قابلیت‌های متنوع در مبارزه با دشمنان استفاده کنند؛ از ایجاد حباب‌هایی محافظتی در اطراف تیم گرفته تا تلپورت شدن و درآمدن از زیر دشمنان.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی انتشار The Ascent برای پلی استیشن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده