// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱

در جریان ماه دسامبر سال جاری، مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس سونی می‌توانند ۶ بازی را به اکانت خود اضافه کنند.

مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس هر ماه به چند بازی دسترسی پیدا می‌کنند. چندی پیش شایعاتی از بازی‌های رایگان ماه دسامبر PS Plus به‌گوش می‌رسید و حالا شاهد درست از آب درآمدن آن‌ها هستیم. کاربران پلی استیشن پلاس از تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) می‌توانند به هر شش بازی دسامبر ۲۰۲۱ پلی استیشن پلاس پلاس دسترسی پیدا کنند. اگر بازی‌های پلاس را به اکانت خود اضافه کنید، دیگر هر زمان که مشترک پلاس باشید، توانایی دانلود و اجرا آن‌ها را دارید.

بازی Mortal Shell، بازی Godfall: Challenger Edition و بازی Lego DC Super-Villains در بخش اصلی فهرست ماه دسامبر پلی استیشن پلاس قرار دارند. بازی The Persistence، بازی The Walking Dead: Saints & Sinners و بازی Until You Fall هم سه بازی واقعیت مجازی مناسب PSVR هستند که تقدیم بازیکنان می‌شوند. البته اگر بازی The Persistence را با پلی استیشن پلاس دریافت کنید، توانایی آپدیت رایگان آن به The Persistence Enhanced را دارید و این‌گونه فرصت تجربه‌ی این ساخته‌ی استودیو Firesprite بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی را به‌دست می‌آورید.

اگر به‌دنبال یک بازی هک اند اسلش کوآپ می‌گردید، Godfall: Challenger Edition می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. بااینکه گادفال نمرات خوبی را از سوی منتقدها کسب نکرد، تجربه‌ی رایگان آن خالی از لطف نیست. شما در Godfall: Challenger Edition تنها محتویات پایان بازی Godfall را تجربه خواهید کرد که شامل بخش داستانی اصلی نمی‌شود. البته این نسخه انقدر شخصیت را قوی کرده است که بازیکن در آن آماده‌ی مواجهه با چالش‌های سخت محتوای هر سه بخش «پایان بازی» گادفال به شکل تک‌نفره یا کوآپ باشد.

این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های سولزلایک، می‌توانند سراغ مورتال شل بروند. اضافه کنم که نسخه پلی استیشن 4 بازی Mortal Shell رایگان شده است و کاربران پلی استیشن 5 هم در صورت دریافت مورتال شل از پلی استیشن پلاس، با بکواردز کامپتیبیلیتی همین نسخه را روی کنسول PS5 خود اجرا خواهند کرد. در انتها Lego DC Super-Villains یک تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیز در جهان لگو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده