// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

توسعه بازی Fable از سال ۲۰۱۷ شروع شده است

به‌گفته مهندس ارشد استودیوی پلی‌گراند گیمز کار روی بازی Fable از چهار سال گذشته شروع شده است.

استودیوی پلی‌گراند گیمز درحال حاضر آماده انتشار بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) است، اما این استودیو مسئولیت توسعه بازی جدید Fable را نیز برعهده دارد. بازی Fable سال گذشته در جریان مراسم Xbox Showcase معرفی شد و قرار است ریبوت مجموعه کلاسیک فیبل از استودیو Lionhead Studios باشد. از زمان معرفی تاکنون اطلاعات خیلی زیادی از ریبوت بازی Fable منتشر نشده است، اما مدتی پیش مشخص شد که آنا مگیل، یکی از نویسندگان ارشد بازی Control، به‌عنوان نویسنده اصلی روی بازی Fable کار می‌کند.

همچنین براساس یک فهرست شغلی مشخص شد که بازی Fable با موتور گرافیکی ForzaTech توسعه داده می‌شود و استودیو ترن 10 نیز به توسعه بازی کمک خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی، تام گلتون، مهندس ارشد استودیوی پلی‌گراند گیمز، در توییتر خود پستی منتشر کرد که اطلاعات جدیدی از مدت زمان شروع کار روی بازی Fable ارائه می‌دهد. تام گلتون در پست خود به‌همراه انتشار عکسی از نامه قدردانی استودیوی پلی‌گراند گیمز نوشت: «چهار سال کار روی بازی Fable در استودیوی پلی‌گراند گیمز. خیلی برای این بازی هیجان‌زده‌ام.»

توییت تام گلتون از پلی گراند گیمز

این بدان معنا است که استودیوی پلی‌گراند گیمز از سال ۲۰۱۷ کار روی بازی Fable را آغاز کرده است. اما این موضوع را باید در نظر داشت که این مدت زمان شامل مراحل پیش از تولید بازی فیبل نیز خواهد شد و در ادامه تولید اصلی بازی آغاز شده است. بازی Fable قرار است برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه شود، اما گفته می‌شود که بازی فیبل به‌همراه بازی Avowed و بازی Perfect Dark تا سال ۲۰۲۳ منتشر نخواهند شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده