نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳

توضیحات بیشتر بتسدا درباره نسخه جدید بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim

مأموریت‌ها، دشمنان، زره‌ها و سلاح‌های جدید درکنار محتواهای تازه نظیر The Cause و Ghosts of the Tribunal در بازی The Skyrim Anniversary Edition وجود دارند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بتسدا ۱۰ سالگی بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) را با انتشار نسخه‌ی جدیدی از آن جشن می‌گیرد. بازی The Skyrim Anniversary Edition شامل بازی اصلی، همه‌ی بسته‌های الحاقی و محتواهای سرویس Creation Club است. این سرویس امکان دریافت مادهای ساخته‌شده توسط بتسدا و مادسازهای حرفه‌ای برای بازی را فراهم می‌کند. شرکت بتسدا با انتشار یک ویدیو جامع بخش‌هایی همچون ماهی‌گیری، حالت بقا و Saints and Seducers (شامل چند مرحله‌ی داستانی جدید) را نیز به نمایش درآورد.

بخش Saints and Seducers هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. چرا که مجموعه‌ای از زره‌ها، سلاح‌ها و دشمنان جدید را همراه‌با یک خط داستانی تازه و تشکیل‌شده از چند مرحله، به بازی اضافه می‌کند. محتوای Rare Curios نیز در این نسخه گنجانده شده است که موادی برای تهیه‌ی معجون‌ها، تیرها و سموم تازه را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

سپس به حالت Survival می‌رسیم که بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim را واقع‌گرایانه‌تر می‌کند. در این حالت گیمرها باید برای در امان ماندن از سرما به‌دنبال آتش و سرپناه باشند و غذای خود را جیره‌بندی کنند. این وسط ماهی‌گیری شاید برای عده‌ای یکی از محبوب‌ترین کارها باشد؛ تا به نقاط مختلف نقشه بروند و تا جایی که می‌توانند، بیشتر و بیشتر ماهی صید کنند.

شما امکان به نمایش گذاشتن ماهی‌ها روی دیوار خانه یا قرار دادن آن‌ها داخل آکواریوم را خواهید داشت. بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Anniversary Edition چند مرحله‌ی جدید نسبت به نسخه‌های قبلی دارد که به شکل مرتبط با ماهی‌گیری طراحی شده‌اند. تمام محتواهای قبلی سرویس Creation Club درکنار محتویات جدیدی مانند Ghosts of the Tribunal و The Cause در بازی The Skyrim Anniversary Edition قابل تجربه خواهند بود. محتوای Ghosts of the Tribunal شامل زره و سلاح‌هایی با حال‌وهوای Morrowind است و در محتوای The Cause بازیکنان با فرقه‌ی Mythic Dawn وارد نبرد می‌شوند که در تلاش برای ساخت یک دروازه‌ی Oblivion جدید هستند.

۱۰ سالگی بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim

بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Anniversary Edition در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. این نسخه به‌شکل یک ارتقا پولی در دسترس دارندگان نسخه‌ی Special Edition قرار می‌گیرد. در همین تاریخ یک به‌روزرسانی رایگان برای کاربران بازی اسکایریم در کنسول‌های نسل نُهم منتشر می‌شود که بهبودهای فنی را به‌همراه می‌آورد.

نظر شما درباره‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim چیست؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده