// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰

بسته الحاقی The Isle of BIGsnax برای بازی Bugsnax معرفی شد

در جریان برنامه State of Play سونی، شرکت Young Horses به معرفی دی‌ال‌سی (بسته‌ی الحاقی) جدید بازی Bugsnax با اسم The Isle of BIGsnax پرداخت.

بازی Bugsnax سال گذشته عرضه شد و با استفاده از یک ایده‌ی داستانی عجیب‌و‌غریب، تجربه‌ای درگیرکننده و خاص را ارائه داد که برخی از بازیکن‌ها را به شکل لذت‌بخش غافلگیر کرد. بازیکنانی که طرفدار اثر استودیو Young Horses شدند، حالا می‌توانند منتظر انتشار DLC بزرگ و رایگان جدید برای بازی Bugsnax باشند.

دانلود از آپارات

طی جدیدترین رویداد State of Play پلی استیشن، تیم توسعه‌ی Young Horses بسته‌ی الحاقی The Isle of BIGsnax را برای بازی Bugsnax معرفی کرد. در محتوای جدید بازیکنان به سرزمین اسرارآمیزی سفر می‌کنند و در آن‌جا با Bugsnaxهای عظیم‌الجثه‌ی تازه روبه‌رو می‌شوند. در این بسته‌ی الحاقی بازیکنان می‌توانند چالش‌های جدید را انجام بدهند، برای زیبا کردن کلبه‌ی خود لوازم تزئینی پیدا کنند و حتی سراغ شخصی‌سازی Bugsnax‌ها با کلاه‌های مختلف بروند. بسته‌ی الحاقی The Isle of BIGsnax قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ به‌صورت رایگان در اختیار تمامی خریدارهای نسخه‌ی اصلی بازی قرار بگیرد.

بازی Bugsnax روی کنسول PS4، کنسول PS5 و پلتفرم PC عرضه شده است. نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی آن همچنان در انحصار اپیک گیمز استور قرار دارد. اما ما می‌دانیم که بازی Bugsnax در سال ۲۰۲۲ روی استیم هم قرار می‌گیرد. نسخه‌ی پلی استیشن 5 این ساخته‌ی استودیو Young Horses در روز عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت و به همین خاطر اکنون خیلی‌ها بدون خریداری جداگانه‌ی بازی Bugsnax صاحب آن هستند و به‌زودی دی‌ال‌سی رایگان The Isle of BIGsnax را هم دریافت می‌کنند.

اگر بازی Bugsnax را تجربه کرده‌اید، نظر خود راجع به آن را با زومجی و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده