// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹

همکاری خالق Nioh و استودیو Team Ninja برای ساخت یک بازی اکشن

استودیو Kou Shibusawa و استودیو Team Ninja، توسعه‌دهندگان بازی Nioh برای ساخت یک بازی اکشن جدید با موضوع Three Kingdoms با یکدیگر همکاری می‌کنند.

امروز (۴ آبان) شرکت Koei Tecmo برای قدردانی از زحمات ۴۰ سال کو شیبوساوا برای صنعت بازی‌سازی در کانال یوتیوب خود به‌صورت زنده مراسمی برگزار کرد و در جریان آن کو شیبوساوا اعلام کرد که در حال همکاری با Team Ninja در ساخت یک بازی اکشن جدید در دنیای Three Kingdoms (دوران سه پادشاهی چین در سال ۱۸۴ میلادی) است.

کو شیبوساوا درواقع لقب یا نام هنری یویچی اریکاوا، موسس شرکت Koei است. در همین حال اسم Kou Shibusawa به یکی از زیرشاخه‌های شرکت Koei تعلق دارد که در بخش ساخت بازی‌های تاریخی فعالیت می‌کند. استودیو‌های Kou Shibusawa و Team Ninja قبلا در ساخت بازی Nioh با یکدیگر همکاری کرده بودند. باتوجه به تاریخچه استودیو Kou Shibusawa در ساخت بازی‌های تاریخی و استودیو Team Ninja در ساخت بازی‌های اکشن، همکاری این دو استودیو برای ساخت یک بازی اکشن با زمینه تاریخی به‌نظر مناسب می‌آید.

در جریان مراسم اطلاعاتی از بازی جدید داده نشد اما کو شیبوساوا گفت که در محوریت Three Kingdoms بازی‌های زیادی در سبک‌های مختلف ساخته شده است ولی دیگر وقت آن رسیده است که یک بازی اکشن در رابطه با تاریخ Three Kingdoms ساخته شود. شرکت Koei Tecmo قصد دارد تا رسیدن دوره مالی سال ۲۰۲۳ یک IP جدید منتشر کند که قادر به فروش یک میلیون نسخه باشد. مشخص نیست که این IP جدید همان بازی باشد که کو شیبوساوا در مورد آن صحبت کرده بود یا بازی دیگری است، اما باتوجه‌به اینکه بازی Nioh توانست در کل ۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد، پس ممکن است که ایده بعدی کو شیبوساوا نیز به ثمر برسد.

باید منتظر اطلاعات جدید از طرف تیم توسعه برای این بازی باشیم، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده