// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۱

ریسپاون: مجموعه تایتان فال بخش مهمی از DNA ما است

یکی از اعضای استودیوی ریسپاون گفته بود بازیکنان نباید منتظر Titanfall 3 باشند. ریسپاون حالا به این حرف پاسخ داده و گفته است مجموعه‌ی تایتان‌فال جزوی از دی‌ان‌ای آن‌ها است.

جیسون گارزا، هماهنگ‌کننده بخش روابط عمومی استودیوی Respawn Entertainment به‌تازگی در استریمی گفته بود بازیکنان نباید منتظر ساخته شدن Titanfall 3 باشند؛ چراکه این استودیو در حال حاضر مشغول کار روی چند بازی و پشتیبانی از آن‌ها است و فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ی تایتان‌فال ندارد. حال استودیوی ریسپاون با انتشار توییتی به حرف‌های گارزا واکنش نشان داده و درواقع موضع رسمی خود را درباره‌ی این مجموعه شوتر اول‌شخص با بازیکنان درمیان گذاشته است.

ریسپاون در توییت جدید خود اشاره می‌کند که «تایتان‌فال بخش مهمی از دی‌ان‌ای آن‌ها است». سپس در پایان توییت با حالتی امیدبخش می‌نویسد: «کسی چه می‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد.» این جمله البته ساخته شدن تایتان‌فال 3 را تایید نمی‌کند؛ ولی آن را تکذیب هم نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد ریسپاون با گفتن این حرف می‌خواهد همچنان احتمال ساخته شدن نسخه‌ی سوم مجموعه را زنده نگه دارد.

Titanfall 2

درواقع مشخص نیست که ریسپاون به‌صورت جدی به Titanfall 3 فکر می‌کند یا خیر و اصلا ساخت این بازی چقدر برای آن‌ها مهم است. همان‌طور که گارزا هم اشاره کرده بود، ریسپاون در حال حاضر درگیر پروژه‌های دیگری است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها بازی فری تو پلی و بتل رویال Apex Legends است. چندوقت پیش خبر رسید اپیکس لجندز که اتفاقا دنیای آن با دنیای مجموعه‌ی تایتال‌فال مشترک است، بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن دارد و اینکه این بازی ۱ میلیارد دلار برای الکترونیک آرتز درآمدزایی کرده است. باتوجه‌به این موضوع، خیلی عجیب نیست که ریسپاون بخش بزرگی از منابع خود را صرف پشتیبانی از اپیکس لجندز و انتشار محتوای جدید برای آن کند.

از طرفی شایعاتی وجود دارند که می‌گویند ریسپاون مشغول ساخت دنباله‌ای برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. مجموع تعداد بازیکنان نسخه‌ی اول این بازی اکشن-ماجراجویی از مرز ۲۰ میلیون عبور کرد. ناگفته نماند که EA نیز چندوقت پیش برای ساخت بازی‌های بیشتری از دنیای Star Wars Jedi: Fallen Order ابراز تمایل کرده بود. درهرصورت به‌نظر می‌رسد اگر هم زمانی ریسپاون تصمیم بگیرد Tintanfall 3 را بسازند، آن زمان به این زودی‌ها نخواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حرف‌های ریسپاون راجع‌به Titanfall 3 چیست؟ فکر می‌کنید این بازی روزی ساخته خواهد شد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده