// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹

برنامه‌ای برای ساخت Titanfall 3 وجود ندارد

بنابر صحبت‌های یکی از اعضای استودیو ریسپاون، این استودیو در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت بازی Titanfall ۳ ندارد.

مدتی است که طرفداران چشم به راه ساخت بازی جدید سری Titanfall بوده‌اند اما ادامه موفقیت بازی Apex Legends به همراه مواردی دیگر باعث شده است که این سری توسط Respawn Entertainment به حاشیه برود. بارها و بارها توسعه‌دهنده‌ی این بازی گفته است که روی بازی Titanfall 3 کار نمی‌کند و آن‌ها به‌تازگی باری دیگر ساخت نسخه‌ی جدید این بازی را رد کردند.

جیسون گارزا (Jason Garza) از اعضای استودیو Respawn Entertainment، در طی یک استریم در پاسخ به سؤال در مورد بازی Titanfall 3 گفت که ریسپاون در حال ساخت چنین چیزی نیست و باتوجه‌به برنامه‌های زیادی که این استودیو در سر دارد، احتمالاً چنین اتفاقی در آینده‌ی نزدیک نیز نخواهد افتاد.

او در این‌باره گفت:« خیلی امیدوار نباش مرد. من قبلاً این را گفتم ما در حال ساخت چیزی نیستیم. هیچی اونجا نیست. ما در حال حاضر تعداد زیادی بازی دیگر در دست ساخت داریم.»

بازی تایتان فال اخیراً به‌لطف هکرها در صدر اخبار بوده است. هرچند ریسپاون گفته بود که در حال تلاش برای رفع این مشکلات است. از طرفی دیگر، لورا میل (Laura Miele)، از اعضای ارشد استودیوهای EA در گذشته بیان کرده بود که تصمیم ساخت بازی Titanfall 3 به عهده استودیو ریسپاون است و نه EA.

صفحه‌ی رسمی استودیو ریسپاون چندی پیش توییت جالبی را منتشر کرد که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد. آن‌ها در توییت خود گفتند: «برخلاف آنچه برخی از افراد گزارش می‌دهند‌، تایتان فال مرکز DNA ما است. چه کسی می‌داند که چه اتفاقی در آینده بیافتد.»


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده