// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳

اطلاعات جدید از Gran Turismo 7 ؛ از فیزیک طبیعی‌تر تا تاثیر آب‌و‌هوا روی گیم‌ پلی

کازونوری یامائوچی، کارگردان Gran Turismo 7 از ویژگی ری تریسینگ، طراحی واقع‌گرایانه‌ی فیزیک و سیستم پیچیده‌ی آب‌و‌هوا در این بازی اطلاعاتی ارائه داده است.

کازونوری یامائوچی، خالق و کارگردان مجموعه بازی‌های Gran Turismo از استودیوی Polyphony Digital اخیرا با وب‌سایت ژاپنی Game Watch مصاحبه‌ای داشته است. او در این مصاحبه فاش می‌کند که Gran Turismo 7 فعلا تنها در ویدیوی‌های بازبخش مسابقات (ریپلای‌ها) و در بخش گاراژ از فناوری ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌براین، یامائوچی با چند رسانه‌ی دیگر نیز مصاحبه‌هایی انجام داده است که در آن‌ها اطلاعات بیشتری از Gran Turismo 7 ارائه می‌دهد. او به وب‌سایت GT Planet گفت فیزیک رانندگی در گرن توریزمو 7 بهبود پیدا کرده و طبیعی‌تر شده است و در این زمینه عملکرد حتی بهتری نسبت به Gran Turismo Sport دارد. یامائوچی همچنین اشاره کرد که تعدادی از بهترین بازیکنان مجموعه‌ی گرن توریزمو برای بهبود فیزیک نسخه‌ی هفتم به پلی‌فونی دیجیتال کمک کرده‌اند.

او توضیح می‌دهد: «ما ۲۵ سال است که مشغول بهتر کردن طراحی فیزیک در گرن توریزمو هستیم. فکر می‌کنم بازیکنان متوجه می‌شوند که دقت در طراحی فیزیک در Gran Turismo 7 افزایش پیدا کرده است و درکل حس واقع‌گرایی بیشتری را منتقل می‌کند. فیزیک در نسخه‌ی هفتم حتی از GT Sport نیز بهتر طراحی شده است. افرادی مانند ایگور فراگا و میخاییل هیزال به جمع ما اضافه شده‌اند و ما از آن‌ها بازخوردهایی دریافت می‌کنیم که در بهبود فیزیک بازی بسیار مفید بوده‌اند.»

مسابقه چند ماشین و بازتاب طبیعی نور روی سطح آن‌ها داخل پیست مسابقه بازی گرن توریزمو 7 پلی استیشن 5 سونی

یامائوچی همچنین با رسانه‌ی یوروگیمر مصاحبه‌ای داشته است که در آن اعلام می‌کند Gran Turismo 7 دارای سیستم آب‌و‌هوای پویا خواهد بود و تغییرات آب‌و‌هوایی روی گیم‌پلی بازی نیز تاثیر می‌گذارند. او در این خصوص توضیح می‌دهد:

«در GT7 آب‌و‌هوا و زمان به‌صورت ریل تایم تغییر می‌کنند. ما دارای سیستمی برای شبیه‌سازی آبی هستیم که از بارش باران روی سطح پیست جمع می‌شود. وقتی که ماشینی از قسمت پرآب پیست عبور می‌کند، آب به اطراف می‎پاشد و سطح آن قسمت‌هایی از پیست که ماشین‌ها بیشترین عبور را دارند، زودتر از سایر بخش‌های پیست خشک می‌شود. این چیزی که از دنیای واقعی شبیه‌سازی شده است و در طول مسیر پیست می‌تواند روی تسلط بازیکنان روی مهار ماشین و فرمان‎‌پذیری تاثیر بگذارد. علاوه‌براین، تغییرات آب‌و‌هوایی می‌تواند روی دمای هوا، رطوبت و دمای سطح پیست تاثیر بگذارد.»

Gran Turismo 7 در تاریخ ۷ مارس (۱۷ اسفند) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ویژگی‌های Gran Turismo 7 در بخش فیزیک و گرافیک چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده