نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

تاخیر نسخه PS4 و Xbox One بازی Sherlock Holmes: Chapter One

استودیو Frogwares با انتشار پستی تاریخ عرضه بازی Frogwares  Sherlock Holmes: Chapter One را برای همه پلتفرم‌ها اعلام کرد. البته گویا نسخه‌های نسل هشتم کمی دیرتر عرضه می‌شوند.

قرار است بازی Sherlock Holmes: Chapter One پاییز امسال برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شود؛ ولی نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی برای تکمیل نیازمند زمان بیشتری هستند. استودیو Frogwares که وظیفه ساخت بازی را برعهده دارد در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که این تاخیر در عرضه‌ی بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نهایتا چند هفته خواهد بود. 

سازنده بازی گفته است که به‌زودی تاریخ عرضه دقیق را اعلام می‌کند و بازی حتما برای نسل قبلی هم منتشر می‌شود. حالا قرار است در طول یکی دو روز آینده، Frogwares خبری جدید در این رابطه منتشر کند و جواب‌گوی سوالات پرتکرار طرفداران باشد. ممکن است در این رونمایی شاهد تصاویر تازه‌ای از گیم‌پلی بازی باشیم یا تاریخ دقیق انتشار آن برای کنسول‌های نسل نهم و پی سی مشخص شود.

در بازی Sherlock Holmes: Chapter One که به‌نوعی یک پیش‌درآمد محسوب می‌شود، داستان جوانی شرلوک هولمز روایت می‌شود. این کارآگاه خبره به‌خانه‌ی دوران کودکی‌اش در جزیره Cordona باز می‌گردد و بی‌درنگ متوجه می‌شود اتفاقات عجیبی در محله‌ی قدیمی در جریان است. بعداز آن هلمز به‌دنبال کشف حقیقت تحقیقات خود را آغاز می‌کند.

نظر شما درباره‌ی تاخیر انتشار نسخه‌های نسل هشتمی بازی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده