// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸

امکان تجربه رایگان Battlefield 5 و دو بازی دیگر روی ایکس باکس

کاربران ایکس باکس به مدت محدودی فرصت دارند Battlefield 5، یک اثر شبیه‌ساز ریسینگ و یک بازی MMO معروف را روی کنسول‌های خود دانلود و تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، The Elder Scrolls Online ،Battlefield 5 و Assetto Corsa Competizione به‌مدت محدودی برای کنسول‌های ایکس باکس رایگان شده‌اند. بتلفیلد 5 و Assetto Corsa Competizione قرار است تا فردا ۳۰ اوت (۸ شهریور) ساعت ۱۱:۳۰ صبح برای دانلود رایگان در دسترس باقی بمانند. بازی الدر اسکرولز آنلاین نیز از تاریخ ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) رایگان شده بود و بازیکنان تنها تا فردا برای دانلود و تجربه‌ی این بازی MMO فرصت دارند. البته اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهند الدر اسکرولز آنلاین را در فهرست بازی‌های خریداری‌شده خود داشته باشند، الان بهترین فرصت است؛ چراکه بازی با ۶۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

اگر با Assetto Corsa Competizione آشنایی ندارید، باید بدانید که این این بازی در سبک شبیه‌ساز ریسینگ است و احتمالا برای علاقه‌مندان این سبک جذاب خواهد بود. در این بازی بازیکنان وارد رقابت‌های GT World Challenge می‌شوند و باید در پیست‌های مشهور دنیا با دیگر رانندگان مسابقه دهند. در Assetto Corsa Competizione همچنین می‌توان مهارت خود را دربرابر رانندگان و تیم‌های رسمی به بوته‌ی آزمایش گذاشت. اگر از این بازی خوش‌تان آمده است، شاید بد نباشد بدانید که روی کنسول‌های ایکس باکس برای مدت محدود تا ۶۰ درصد تخفیف خورده است.

بازی ریسینگ Assetto Corsa Competizione

علاوه‌بر این، Assetto Corsa Competizione قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه (۶ اسفند) آپدیتی نسل نهمی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 دریافت کند. این آپدیت وضوح تصویر 4K، نرخ فریم ۶۰، به‌روزرسانی رایگان جزئیات مسابقات GT World Challenge 2021، لابی خصوصی بخش چندنفره و پشتیبانی از قابلیت اسمارت دلیوری ایکس باکس را با خود به همراه دارد. این آپدیت همچنین به رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها را قادر می‌سازد سیوهای خود را از نسخه‌ی نسل هشتمی بازی به نسخه‌ی نسل نهمی منتقل کنند. این قابلیت البته شامل بسته‌های الحاقی Assetto Corsa Competizione نمی‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های رایگان جدید ایکس باکس چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده