// دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

فرقه‌ آشنای مجموعه دراگون ایج در تصویر جدید بازی Dragon Age 4

اخیرا تصویر جدید از بازی Dragon Age 4 منتشر شده است که اعضای یکی از سازمان‌های معروف دنیای دراگون ایج را نشان می دهد.

چند روز پیش بود که خبر رسید نسخه‌های جدید مجموعه‌های Mass Effect و Dragon Age در رویداد EA Play Live که تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود، حضور ندارند و این موضوع ممکن است بسیاری از طرفداران این دو مجموعه را ناامید کرده باشد. البته سازنده یکی از این بازی‌ها با انتشار تصویری سعی کرده‌ کمی به طرفداران امید دهد. کریستین دیلی، تهیه‌کننده‌ی اجرایی Dragon Age 4 اخیرا در توییتر به طرفداران اطمینان داده که توسعه‌ی بازی «پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته» و به‌همراه این پیام تصویری هنری نیز از آن به اشتراک گذاشته اشت.

در این تصویر گروهی شنل‌پوش را می‌بینیم که احتمالا برای بسیاری از بازیکنان دراگون ایج آشنا هستند. به‌نظر می‌رسد که آن‌ها عضو سازمان Antivan Crows باشند و نمادی که در پایین تصویر موجود است نیز این موضوع را تایید می‌کند. Antivan Crows سازمانی متشکل از افراد نخبه‌ای است که در دزدی، جاسوسی و قتل مهارت بالایی دارند و در سراسر سرزمین Thedas (نقشه‌ی اصلی بازی‌های دراگون ایج) شناخته‌شده هستند. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

تصویری هنری از اعضای گروه Antivan Crows در بازی Dragon Age 4

Antivan Crows در بازی‌های دراگون ایج و همچنین کمیک‌ها و رمان‌های فرعی این مجموعه حضور نسبتا کوتاهی داشته‌ است. علاوه‌براین، می‌دانیم که شخصیت Zevran در دراگون ایج 1 یکی از اعضای این سازمان بوده است.

Bioware چندوقت پیش نیز به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی این استودیو کتابی هنری از تاریخچه‌ی خود در ساخت بازی منتشر کرد که در آن تصویری انتزاعی از Antivan Crows وجود داشت. همچنین در این کتاب نوشته شده که وقایع دراگون ایج 4 قرار است در Tevinter Imperium و مناطق اطراف آن جریان داشته باشد. گفتنی است که Tevinter Imperium تا به حال در بازی‌های دراگون ایج به‌عنوان منطقه‌‌ای قابل دسترسی وجود نداشته است.

رویداد EA Play Live قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران برگزار شود و در آن بازی‌هایی چون Battlefield 2042، ایپکس لجندز و Lost in Random حضور دارند. همچنین شاید خبر یا نمایشی نیز از بازی جدید مجموعه‌ی Dead Space در این رویداد ارائه شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده