نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

رونمایی از حالت چند نفره و رایگان Halo Infinite در [E3 2021]

343 اینداستریز در جریان کنفرانس بتسدا و مایکروسافت به‌عنوان بخشی از رویداد E3 2021 از اولین ویدیو گیم‌پلی بخش چند نفره و Free-to-Play بازی مورد انتظار Halo Infinite رونمایی کرد.

جف گراب، روزنامه‌نگار شناخته‌شده از وب‌سایت گیمزبیت اخیراً گفته بود که آن نمایش طولانی و پرجزئیاتی که طرفداران انتظار دارند در E3 امسال از Halo Infinite ببینند، پخش نخواهد شد و به‌جای آن بیشتر روی بخش چندنفره‌ی هیلو اینفینیت را در E3 2021 تمرکز خواهد شد. حالا و در جریان کنفرانس مایکروسافت و بتسدا دیدم که این موضوع واقعیت داشته و اینبار برای اولین‌بار به نمایش گیم‌پلی حالت چند نفره و رایگان (Free-to-Play) این بازی پرداخته شد. 

این بخش که به همراه حالت «اپیک کمپین» در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد، از مزیت‌های سخت‌افزاری کنسول نسل نهمی ایکس باکس نیز برخوردار است. شما می‌توانید در ادامه به تریلر رونمایی از گیم‌پلی بخش چند نفره بازی هیلو اینفینیت نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

Halo Infinite روی ایکس باکس سری ایکس و در این بخش به‌صورت 120FPS اجرا می‌شود و حالت‌های کلاسیکی مانند به‌دست آوردن پرچم را شامل می‌شود. بخش چند نفره Halo Infinite روی ایکس باکس و پی سی رایگان است و استودیوی 343 از سیستم آنتی چیت یا ضد تقلب نیز در آن استفاده می‌کند. متأسفانه گفته نشد که آیا فاز بتایی هم برای این بخش در نظر گرفته شده یا نه اما می‌توان در هفته‌های آینده انتظار انتشار اطلاعات بیشتر را از آن داشت. 

برنامه ویژه Xbox + Bethesda هم‌اکنون در جریان است. پوشش زنده این رویداد را از زومجی دنبال کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده