نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲

تغییر نام Rainbow Six Quarantine به Extraction ؛ انتشار تیزر جدید

Rainbow Six Extraction، شوتر co-op استودیوی یوبیسافت که قبلاً با نام Rainbow Six Quarantine شناخته می‌شد، بالاخره نام رسمی خود را دریافت کرده است.

بعد از گذشت چندین ماه از انتظار شایعات و اطلاعات فاش شده درباره بازی Rainbow Six Quarantine، یوبیسافت بالاخره از این بازی با نام رسمی Rainbow Six Extraction رونمایی کرد. تیزر کوتاهی که برای این منظور منتشر شده، یک انگل یا ویروس بیگانه را نشان می‌دهد که در یک مرکز سری درحال پخش شدن است. رونمایی کامل از این بازی به قسمت جدید برنامه اختصاصی Ubisoft Forward در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۲ خرداد ۱۴۰۰) موکول شده است.

ویدیوی جداگانه‌ای که با حضور تیم توسعه‌دهندگان این بازی منتشر شده، توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه کرده است. تیم سازندگان Rainbow Six Extraction که به‌گفته‌ی یوبیسافت توسط گروهی از افراد باسابقه استودیوی Ubisoft Montreal هدایت می‌شوند، مدتی است که روی این بازی جدید کار می‌کنند. Antoine Vimal du Monteil تهیه کننده این بازی در این ویدیو گفته که این بازی از زمان معرفی اولیه‌ی خود پیشرفت زیادی داشته است. گیم‌پلی این بازی، شامل سبک شوتر تاکتیکال بازی Rainbow Six Siege است که در قالب مأموریت‌هایی علیه تهدید بیگانگان و با هدف نابودی کامل آن‌ها صورت می‌گیرد.

دانلود از آپارات

ویدیوها و اطلاعاتی که پیش از این از فاز آلفای این بازی فاش شده بود، درگیری‌ها و صحنه‌های اکشن متعددی را در آن نشان می‌داد که از فضایی‌ها و سلاح‌ها و گجت‌های مختلف بازی گرفته تا طراحی محیطی و عناصر آشنایی که از بازی‌های Rainbow Six و به‌خصوص Siege به خاطر داریم در آن قابل مشاهده بود. ضمن اینکه یک سری ایده‌های جدید نیز در ساختار کلی بازی به چشم می‌خورد.

ضمناً می‌دانیم که Rainbow Six Extraction علاوه‌بر پشتیبانی از حالت کوآپ آنلاین دو تا سه‌نفره، شامل یک بخش تک‌نفره نیز می‌شود. علاوه‌بر این، این بازی درکنار ایکس باکس وان برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز منتشر می‌شود و همچنین از قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) پشتیبانی خواهد کرد.

یوبیسافت آخرین بار از انتشار بازی تا ماه سپتامبر خبر داده بود و از آن زمان به این سمت، اطلاعاتی از روند توسعه بازی ارائه نشده است. تا دسترسی به جزئیات بیشتر در قسمت جدید Ubisoft Forward با زومجی همراه باشید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده