// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۰

جدیدترین پچ Nioh 2 باعث کرش کردن بازی روی پی سی می‌ شود

بسیاری از بازیکنان نسخه‌ی پی سی Nioh 2 گزارش کرده‌اند که آپدیت 1.27 بازی که اخیرا منتشر شد، باعث کرش‌ کردن‌های متناوب بازی می‌شود.

بازی Nioh 2 چند روز پیش یک پچ بزرگ دریافت کرد. این پچ که درواقع آپدیت نسخه‌ی 1.27 بازی بود، موارد زیادی را بهبود می‌داد. برای مثال، حالا بازیکنان می‌توانند کلیدهای موس و کیبورد خود را در بازی تغییر دهند و آن‌ها به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. از دیگر موارد بهبود‌پیدا‌کرده می‌توان به رفع باگی اشاره کرد که زمانی‌که کاربر گزینه‌ی Effect Quality را در بخش تنظیمات گرافیکی روی حالت High قرار می‌داد، نرخ فریم بازی در برخی صحنه‌ها به‌شدت افت می‌کرد.

حال با وجود تمام بهینه‌سازی‌های انجام شده، به‌نظر می‌رسد که آپدیت 1.27 باعث کرش کردن Nioh 2 روی پی سی می‌شود. کاربران زیادی در حال حاضر در فروم استیم چند تِرِد مختلف را به این موضوع اختصاص داده و در آن‌جا از این شکایت می‌کنند که Nioh 2 قبل از انتشار این آپدیت به‌خوبی روی سیستم آن‌ها اجرا می‌شده و حالا به‌طور مداوم و ناگهانی کرش می‌کند. کاربران ResetEra نیز شکایت‌های مشابه‌ای را مطرح کرده‌اند.

همچنین به‌نظر می‌رسد که بیشتر این کرش‌ها در آغاز و پایان مراحل اتفاق می‌افتند؛ بدین معنی که احتمال اینکه کرش در کات‌سین اولیه‌ی مرحله یا در پایان آن و در زمان ورود به صفحه‌ی overworld اتفاق بیفتد، بیشتر است. بااین‌حال، بازیکنان دیگری گزارش کرده‌اند که در Shrineهای داخل مرحله نیز با کرش مواجه شده‌اند. به همین خاطر نیز هنوز با اطمینان نمی‌توان گفت که چه چیزی باعث این کرش کردن‌های ناگهانی می‌شود.

برخی کاربران می‌گویند زمانی‌که بازی روی رزولوشن 4K در حال اجرا است، احتمال کرش کردن افزایش می‌یابد. این در حالی است که دسته‌ای دیگر گزارش کرده‌اند که حتی روی رزولوشن 1080p نیز بازی کرش می‌کند. سازندگان چندوقت پیش گزینه‌ی DLSS را به Nioh 2 اضافه کردند و عده‌ای می‌گویند اگر این گزینه خاموش شود، احتمال کرش کردن هم کاهش می‌یابد؛ گرچه این مورد هنوز تایید نشده است.

استودیوی Team Ninja به‌تازگی اعلام کرده که از این مشکل باخبر است و در حال حاضر به‌دنبال یافتن راه‌حلی برای رفع آن است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده