// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

تاریخ شروع اپیزود دوم Valorant اعلام شد؛ اضافه شدن کاراکتر Yoru

رایت گیمز به‌تازگی اعلام کرده که اپیزود دوم بازی Valorant در تاریخ ۲۳ دی ماه (۱۲ ژانویه) در دسترس کاربران پی سی قرار گرفته و کاراکتر Yoru هم به بازی اضافه می‌شود.

در جریان اپیزود اول بازی Valorant، شرکت رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر ولورنت، کاراکترهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد و فهرست شخصیت‌های بازی بیش‌ازپیش افزایش یافت. این در حالی است که پس فردا اپیزود دوم Valorant هم در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران کامپیوتر و بازی ولورنت در تاریخ ۲۳ دی ماه (۱۲ ژانویه) می‌توانند اپیزود دوم بازی Valorant را تجربه کنند. همچنین تریلر جدیدی منتشر شده که در جریان آن می‌توانیم نگاهی به Yoru، کاراکتر جدید بازی، داشته باشیم. به‌نظر می‌رسد Yoru دارای مهارتی است که با استفاده از یک انرژی ویژه‌ای می‌تواند رد پای قلابی روی زمین به جا بگذارد و دشمنان را گمراه کند. همچنین از دیگر مهارت‌های وی هم می‌توان‌به به یک نارنجک Flash و تلپورت در مسیرهای کوتاه اشاره کرد.

با شروع اپیزود دوم، شاهد بتل‌پس جدید هم برای Valorant خواهیم بود. همچنین یک پک اسکین هم به بازی اضافه می‌شود که شامل تمامی آیتم‌های تزئینی اپیزود اول بازی است. برای آن دسته از افرادی که با ولورنت آشنایی ندارند، باید بگویم که ولورنت یک بازی تیراندازی اول شخص آنلاین است که بازیکنان در دو تیم پنج نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین هر شخصیت مهارت‌های منحصربه‌فردی دارد که بازیکنان در طول هر بازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده