نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

آیا بازی Turok: Dinosaur Hunter بازسازی می‌شود؟

بازی تیراندازی اول شخص Turok: Dinosaur Hunter، در سال ۱۹۹۷ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو 64 بود. شاید طرفداران این بازی زیبا بتوانند در آینده‌ی نزدیک نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی آن را مجددا تجربه کنند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

این شایعه در پی مصاحبه‌ی ساموئل ویارئال با وبسایت TechRaptor به وجود آمد. ویارئال کسی است که به عنوان طراح مرحله‌ی بازی‌های FEAR: Perseus Mandate و Section 8 و Aliens: Colonial Marines شناخته می‌شود. همچنین بازسازی شوتر کلاسیک سال ۱۹۹۶ به نام Powerslave نیز توسط او انجام شده است. او در مصاحبه‌اش عنوان کرد که پیش از بازسازی Powerslave، روی یک آپدیت برای نسخه‌ی نینتندو 64 بازی Turok کار می‌کرده اما به دلیلی آن را رها کرده است. او حالا می‌خواهد ساخت این بازی را از سر بگیرد. ویارئال در مصاحبه‌اش گفت:

اکنون استودیوی نایت دایو حقوق این بازی را در اختیار گرفته است و ساخت Turok EX از اواخر امسال ادامه پیدا می‌کند.

او همچنین گفت که قبلا نیز با استودیوی نایت دایو برای بازسازی بازی قدیمی Strife و انتشار آن در استیم همکاری کرده است. اکثر بازیکن‌ها نایت دایو را به خاطر انتشار بازی‌های کلاسیکی چون System Shock 2 و I Have No Mouth and I Must Scream برای سیستم‌های جدید می‌شناسند. بنابراین اصلا بعید نیست که به زودی بتوانیم Turok: Dinosaur Hunter را روی پلتفرم‌های امروزی تجربه کنیم.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده