// جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶

سیستم خروجی گرمای ایکس باکس سری ایکس تفاوت چندانی با ایکس باکس وان ایکس ندارد

در جریان شایعات داغ شدن ایکس باکس سری ایکس، آرون گرینبرگ در جواب به یکی از کاربران اعلام کرده سیستم خروجی هوا این کنسول تفاوت چندانی با ایکس باکس وان ایکس ندارد.

هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 تقریبا یک ماه و دو هفته دیگر روانه بازار می‌شوند و تابه‌امروز، اطلاعات تقریبا کاملی از آن‌ها در اختیار قرار گرفته است. هر دو کنسول نسل بعد توسط تعدادی یوتیوبر به نمایش گذاشته شده است و نگاهی به بازی‌ها و ویژگی‌های آن‌ها داشته‌ایم. همچنین اخیرا شایعات حول ایکس باکس سری ایکس منتشر شده که خبر از داغ شدن بیش از حد کنسول و سیستم خروجی هوا آن می‌دهد؛ سیستمی که به‌نظر می‌رسد گرمای بسیار زیادی را به بیرون انتقال می‌دهد.

به‌تازگی در توییتر یکی از کاربران از آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس، سؤال کرده بود که «آیا واقعا گرمای زیادی تولید می‌کند یا این گرما در حالات مختلف استفاده از کنسول متفاوت خواهد بود؟» این در حالی است که آرون گرینبرگ در جواب به این کاربر اعلام کرده که «کنسول گرما را از محلی که برای آن درنظر گرفته شده به بیرون می‌فرستد؛ همانند سایر کنسول‌ها. تیم مهندسی ما خاطرنشان کرده که سیستم تهویه هوا ایکس باکس سری ایکس تفاوت چندانی با ایکس باکس وان ایکس ندارد. این گفته با تجربه من در خانه از ایکس باکس سری ایکس هم‌خوانی کامل دارد و نسبت به اندازه‌اش، پرسرعت و آرام و قدرتمند است.»

بااین‌حال باید درنظر بگیریم که آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی تیم ایکس باکس است و در حالت کلی، باید منتظر بمانیم و ببینیم که سیستم تهویه هوا و خروجی گرما ایکس باکس سری ایکس | اس در زمان عرضه (۲۰ آبان ماه) به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده