// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Conan Exiles زره جدیدی برای بسته‌ی الحاقی Isle of Siptah دریافت می‌کند

استودیو‌ی فان‌کام در ویدیویی جدید راجع به منابع الهام زره‌ای جدید بازی Conan Exiles می‌گوید و توضیحاتی درباره‌ی بسته‌ی الحاقی Isle of Siptah ارایه می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌ی Funcom، سازنده‌ی Conan Exiles، ویدیویی راجع‌به بازی محبوب سبک بقای خود و بسته‌ی الحاقی آن یعنی Isle of Siptah منتشر کردند.

موضوع این ویدیو به‌طور خاص به زره جدیدی برای جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی می‌پردازد که می‌توان برای شخصیت اصلی بازی استفاده کرد. همچنین برونو نونز، طراح ارشد هنری بازی، درباره‌ی منبع الهام و کانسپت آرت‌هایی که در طراحی این زره به آن‌ها کمک کرده صحبت می‌کند. شما می‌توانید این ویدیو را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

بسته‌ی الحاقی Conan Exiles: Isle of Siptah چند هفته پیش معرفی شد که درحال‌حاضر به‌صورت ارلی اکسس برای پلتفرم پی سی دردسترس است و قرار است اوایل سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی به‌صورت کامل منتشر شود.

Conan Exiles

استودیو‌ی فان‌کام راجع‌به این بسته‌ی الحاقی چنین می‌گوید:

Isle of Siptah یک بسته‌ی الحاقی عظیم برای بازی جهان باز سبک بقای ما محسوب می‌شود و یک جزیره‌ی بزرگ را به بازی اضافه می‌کند که می‌توانید در آن گشت‌و‌گذار کنید. همچنین موجودات عظیم‌الجثه و شروری را شامل می‌شود که آماده‌ی سلاخی شدن توسط شما هستند. به‌علاوه، چرخه‌ی گیم‌پلی بازی هم تغییر کرده است و ساختمان‌های جدیدی برای ساخت‌و‌ساز نیز دردسترس هستند. حالا شما می‌توانید با نژادهای کهن در دخمه‌های زیرزمینی مبارزه کنید و موجودات شیطان‌صفتی که از دل طوفانی ناآرام بیرون می‌آیند شکست دهید. سپس گروه بزرگی از غلام‌ها (NPCهای دورن بازی که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان خدمتکار، نگهبان و غیره به‌کار گرفت) را که از درون برج Siptah بیرون می‌آید را مهار کنید تا بتوانید تعداد زیادی از آن‌ها را که در این جزیره محصور هستند تصاحب کنید.

شما تنها و بدون تجهیزات به ساحل این جزیره پا می‌گذارید. در ابتدا چیزی غیر از Scrapهای درون بازی ندارید و درهمان حال باید لوازم لازم برای بقای خود را بسازید. اول شاید بتوانید یک کمپ ساده و چند ابزار سنگی تراش‌نخورده بسازید، ولی با گذشت زمان قادر خواهید بود از سنگ‌های آتش‌فشانی یا فولاد آبدیده دژی محکم و شمشیرهای سخت بسازید.

توجه شما به‌سمت مرکز جزیره جلب خواهد شد. در آن‌جا برجی بالاتر از سطح جزیره خودنمایی می‌کند. به‌نظر می‌آید که طوفان سهمگینی که اطراف آن می‌چرخد، خبر از قدرت و وحشت زیادی که درون برج پنهان شده می‌دهد. بااین‌حال، بزرگ‌ترین دشمنان شما بازماندگان دیگر جزیره هستند. درنتیجه، شما زود می‌فهمید که منابع در جزیره بسیار کمیاب است و جنگ برای بقا خشن و وحشیانه خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.   


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده